Ako volite bisere, jako će vam se svidjeti nova kolekcija hrvatskog brenda nakita Cherry Dear
Komadi hrvatskog brenda Cherry Dear, iza kojeg stoji Ema Krot Turudić, dobro su poznati ljubiteljicama posebne estetike koja se naslanja na klasike. Naime, brend koristi bisere, no na tako domišljat, svjež i nesvakidašnji način, da ih nikad ne biste usporedili s klasičnom bisernom ogrlicom koju je nosila vaša baka. Ovo su biseri za cool i odvažne dame, a u sklopu nove ljetne kolekcije “The Shadow” upareni su sa srebrom, dragim kamenom koji je često u glavnoj ulozi kad su u pitanju Cherry Dear komadi.
Kolekcija “The Shadow” dizajnerice je bila već dugo u planu te je napokon ugledala svjetlo dana, i to u idealno trenutku, na početku ljeta, jer se u njoj nalaze i poneki masivniji komadi prikladi baš za topliju sezonu.
Kad je inspiracija za kolekciju u pitanju, vlasnica brenda otkrila nam je da je baš u razdoblju razmišljanja o novim komadima čitala knjigu koja se dotiče sjena. Posebno joj se dojmio dio o tome kako sjene postoje u svakom od nas i ne možemo ih se riješiti isto kao što se ne možemo riješiti vanjske sjene pod suncem.
“To stvara velik problem jer je unutarnja sjena sve ono što ne želimo biti i bojimo se da jesmo. Bez obzira koliko biti bogati, lijepi i poznati, dok se bojimo vlastite sjene bit ćemo nesigurni. Često se ljudi – a ja nisam izuzetak – na krivi način nose sa svojim nesigurnostima jer ih kroz krinku perfekcionizma pokušavaju zatomiti. Pametniji ljudi u tom području kažu da treba napraviti upravo suprotno. Potrebno je prihvatiti i sprijateljiti se s njome. Time se i njezina priroda mijenja i postaje izvor samopouzdanja”, otkrila nam je Krot Turudić.
Gore opisanu priču kreatorica je ispričala kroz kombinaciju tekstura metala (ravno i grbavo), kombiniranjem različitih veličina bisera ili bisera u kombinaciji sa staklom. A sve te kombinacije koje je stvorila imitiraju sjene.
Poigrala se i s kopčanjem naušnica. Završetak naušnice je utkan u leptir kopču pa se tako može kombinirati i s nekim drugim komadima ili drugom rupom u uhu.
Za fotografije kampanje bio je zadužen Denis Butorac, šminku je radila Ivana Lončar, dok se ulozi modela se našla Ana Milardović iz N modelsa. U nastavku otkrijte još fotografija kampanje, a Cherry Dear nakit uživo možete pogledati u showroomu na adresi Gjure Deželića 36, kao i online putem službene stranice brenda.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Denis Butorac