Ove maramice za lice su rasprodane i svi ih obožavaju, a preporučuju ih i celebrity visažisti!
Kad celebrity visažisti otkrivaju proizvode s kojima sređuju Kim Kardashian, Bellu Hadid, Kournety Kardashian, Sadie Sink, Kaia Gerber i Kylie Jenner, mi slušamo. Jedan od najhvaljenijih proizvoda, koji je pristupačne cijene i nema konkurenciju na tržištu, definitivno su maramice Kiko Milano, a njihovu efikasnost potvrdila nam je i Lada Mitrašinović, vlasnica Bela makeup studija.
Iako su Kiko Milano Scrub & Peel Wipes zapravo namijenjene za čišćenje lice, visažisti ih koriste kao podlogu za makep. Naime, maramice za lice rade blagi peeling kože, uklanjaju višak nečistoće i sebuma s kože te je čine sjajnijom i zaglađenom pa će se puder ljepše stopiti s kožom.
Osim toga, odlične su za korišenje i nakon događanja, za skidanje teškog makeupa jer mogu ukloniti baš svu šminku i odrade peeling kože i uklone mrtve stanice kože zbog čega je “ožive” nakon dugotrajne šminke. Maramice se mogu koristiti po čitavom licu, a posebice su korisne na području nosa, čela, brade i usana – gdje god koža ima teksturu. Prikladne su za sve tipove kože, a isto tako, mogu ih koristiti i oni s masnom kožom.
Njihova formula sadrži pantenol i alfa hidroksi kiseline koje svojim omekšavajućim svojstvima čiste kožu od mrtvih stanica i istovremeno osvježavaju lice. Kiko Milano Scrub & Peel Wipes imaju dvije strane – teksturirana, koja je zadužena za ravnomjernu eksfolijaciju, dok mekana strana ostavlja osjećaj hladnoće na koži.
Sasvim jednostavne za korištenje, maramice za eksfolijaciju omiljene su i onima koji se stalno bore za suhoćom usana – ako ćete tijekom nekog svečanog događanja nositi ruž, obavezno usne prođite Kiko Milano Scrub & Peel maramicama. Praktičan paket od 20 maramica možete nositi posvuda, idealan je i za putovanja, a maramice imaju i nježan miris magnolije, breskve i sandalovine.
Maramice su rasprodane gotovo po svim online beauty shopovima, no može ih se kupiti u Hrvatskoj – putem službene stranice Fashion & Friends na kojoj su dostupne po cijeni od 47, 90 kuna po pakiranju. Požurite, jer kada hrvatski beauty entuzijasti saznaju za ovu informaciju, rasprodat će se!
Fotografije: Instagram, fashionandfriends.com