Dina Dončević 16.06.2021.

Graffiti na Gradele oslikali odu noći na muralu od 90 kvadrata u Zagrebu

Brend Jägermeister je i ove godine projektom #SaveTheNight podržao kreativnu industriju uz koju živi i s kojom dijeli individualnost i domišljatost i na trenutak izbrisao nostalgiju za izlascima. Noć nije samo doba dana – noć je vrijeme za slobodu, kreativnost i inspiraciju. Skrivena i čuvana u zagušljivim podrumima i na ljepljivim podovima noćnih klubova, noć je začetnica kulture. Ona pokreće, oslobađa ideje, tijela i misli, objedinjuje sve one koji radost pronalaze u plesu, uz glasno bubnjanje glazbe, negdje duboko u plućima. Noć je vrijeme u kojem istovremeno gubimo i pronalazimo sebe. Za neke, mjesto za samoću, za druge simbol bunta i otpora. Noć nije samo doba dana. Ona je prostor koji nam omogućuje da budemo i postanemo ono što jesmo.

Milijuni ljudi diljem svijeta svakodnevno, izražavajući nostalgiju za noćnim izlascima koji su jedan od ključnih dijelova onoga što smo nekada nazivali normalnim, nesvjesno pjevaju odu noći. Sinoć  su to, u ime svih nas, svjesno i glasno učinili članovi ekipe Graffiti na gradele – Chez 186, Sarme, Casino i Royal – koji već drugu godinu za redom, sudjeluju u projektu Save the Night kojim Jägermeister umjetnicima pomaže vratiti stvaralačko uzbuđenje noći, a svima nama barem nakratko otjerati nostalgiju za izlascima.

Cjelodnevnim oslikavanjem murala u dvorištu Vintage Industrial Bara na zagrebačkoj Savskoj cesti, uz beatove DJ Ree i DJ Indyja te osvježavajuće koktele s potpisom Dorijana Skoblara, Jägermeister podsjeća na davni osjećaj noćnog uzbuđenja.

“Od prošle godine, kada je noćni život po prvi puta u povijesti čovječanstva bio u potpunosti ugašen, sudjelujemo u globalnoj misiji podrške umjetnicima, izvođačima i ugostiteljima. Ako pitate nas, oni su simbol noćnog života i zajednica bez koje ne bismo bili ono što uistinu jesmo. Projektom Save the Night prošle smo godine vratili optimizam u kreativnu industriju koja je zbog pandemije pretrpjela značajne gubitke. Ove godine tradiciju nastavljamo u suradnji s istom ekipom, no srećom u nešto optimističnijem kontekstu”, rekla je Nadine Kramarić, brend menadžerica Jägermeistera za Hrvatsku.

Oslikavši mural koji se prostire na 90 metara kvadratnih , ekipa umjetnika u suradnji s tvrtkom G3 Spirits koja je distributer Jägermeistera u Hrvatskoj, sinoć je zajedničkim snagama u hrvatsku metropolu vratila kreativnost, strast, slobodu, budućnost i, ono što nam svima nedostaje – noćni život.

Fotografije: PR