MagMe MagMe 06.03.2025.

Brend Impresia predstavio projekt usmjeren na promociju turističkih zanimanja i održivost

Promocijom zanimanja i stručnim usavršavanjem do kvalitetnog kadra i održivog turizma u jedinstvenim hrvatskim hotelima Impresia

U Briig Boutique Hotelu u Splitu predstavljeni su dosadašnji rezultati projekta “Upoznajte naše priče”, koji provodi Udruga jedinstvenih hrvatskih hotela Impresia uz podršku i sufinanciranje Ministarstva turizma i sporta. Ove godine Udruga Impresia hotela ovaj projekt provodi u partnerstvu s Kamping udruženjem Hrvatske (KUH) i Udrugom hrvatskih putničkih agencija (UHPA) te uz podršku obrazovnih institucija kao pridruženih partnera: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Školu za turizam, ugostiteljstvo i trgovinu iz Pule. Srednju školu Stjepana Sulimanca iz Pitomače te Turističko-ugostiteljsku školu Split.

Projekt je usmjeren na promociju turističkih zanimanja kroz aktivno uključivanje učenika i studenata te edukaciju članova Udruge Impresia hotela, koju čine neki od najkvalitetnijih boutique hotela u Hrvatskoj. Kroz intenzivnu suradnju s obrazovnim institucijama, motivirani učenici i studenti prijavili su se za sudjelovanje u projektu te je izabrano 5 učenika osnovnih škola, 45 učenika srednjih turističko ugostiteljskih škola i jezičnih gimnazija, te 5 studenata turističkih fakulteta.

U tijeku su individualni obilasci različitih Impresia hotela gdje sudionici imaju priliku upoznati hotelska odjeljenja, steći uvid u različite profesije i dobiti savjete za razvoj karijere u turizmu. Osim toga, srednjoškolci su sudjelovali na satu otvorenih vrata, dok su studenti zajedno s djelatnicima Impresia hotela prošli edukaciju s fokusom na pružanje vrhunske usluge. U suradnji s partnerima, KUH-om i UHPA-om, učenici se dodatno upoznaju sa zanimanjima u kampovima visoke kategorije i turističkim agencijama specijaliziranima za luksuzni turizam.

“Kako bi se osigurala dostatna, kompetentna domaća radna snaga, ojačala konkurentnost na turističkom tržištu, a s ciljem motiviranja mladih za ugostiteljsko-turistička zanimanja Ministarstvo turizma i sporta će i ove godine objaviti dva javna poziva – Promocija zanimanja za koji su osigurana sredstva u iznosu od 290 tisuća eura i Stipendije za koji je osigurano 990 tisuća eura. Također, bit će objavljen i Javni natječaj za sufinanciranje projekata udruga u turizmu za koji su osigurana sredstva u iznosu od 400 tisuća eura. Kroz aktivnosti projekata prijavljenih na natječaj za udruge u 2024. bilo je uključeno preko 600 učenika i studenata, a pridodamo li tome projekte srednjih škola dolazimo do više od 800 mladih ljudi koji su bili direktno uključeni u projekte sufinanciranja, a daleko veći broj je onih koji su upoznati s ugostiteljskim i turističkim zanimanjima. Svi navedeni programi imaju i zadaću osigurati bolju vidljivost zanimanja u turizmu te mogućnost zapošljavanja koje pruža turistički sektor”, otkriva Slavko Štefičar, ravnatelj Uprave za održivi razvoj i konkurentnost turističke destinacije u Ministarstvu turizma i sporta.

Štefičar nastavlja: “Udruga jedinstvenih hrvatskih hotela Impresia te projekt koji provodi u suradnji s partnerima ‘Upoznajte naše priče’ – promocijom zanimanja i stručnim usavršavanjem do kvalitetnog kadra i održivog turizma u jedinstvenim luksuznim hotelima prepoznat je kao iznimno kvalitetan projekt koji ostvaruje naše zajedničke ciljeve – osiguranje kvalitetne domaće radne snage za pružanje impresivnih doživljaja u visoko kvalitetnoj cjelogodišnjoj turističkoj ponudi”.

“U Quintessentially-ju vjerujemo da vrhunska usluga proizlazi iz pažnje prema detaljima, razumijevanja očekivanja gostiju i stvaranja nezaboravnih iskustava. Kroz edukaciju za tim Impresia hotela, podijelili smo svoje znanje i praktične metode koje pomažu u stvaranju autentične i personalizirane usluge. Luksuzno gostoprimstvo nije samo o visokim standardima, već i o sposobnosti da svaki gost osjeti da je uistinu dobrodošao, Sudjelovanjem u ovom projektu i suradnjom s Impresia hotelima doprinosimo unaprjeđenju standarda u luksuznoj industriji i pružanju vrhunske usluge gostima diljem svijeta”, izjavila je Lara Ham CEO Quintessentially-ja.

Andrea Bilandžić, voditelj promidžbe RCK FIT Split, Turističko-ugostiteljske škole Split naglasila je: “Veliko nam je zadovoljstvo treću godinu zaredom biti dio ove priče. Ono što ovaj projekt ističe u odnosu na ostale projekte koji povezuju turistički i obrazovni sektor je u naglasku na poticanje motivacije, kreativnosti i kritičnog razmišljanja učenika kao neizostavnih ‘mekih’ vještina za formiranje ne samo kompetentnih djelatnika u budućnosti, nego budućih lidera u turizmu i ugostiteljstvu. Cilj nam da iz godine u godinu učenici koji su sudjelovali u ovom projektu pričaju svoje priče budućim generacije učenika”.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: PR