@fentybeauty

Tara Grbčić 14.03.2023.

10 najpopularnijih beauty brendova na svijetu

Prije dvije godine, beauty platforma Cosmetify, na kojoj milijuni korisnika diljem svijeta pretražuju i kupuju proizvode za njegu kože i kose te makeup, predstavio “Cosmetify Index” koji određuje najpopularnije beauty brendove na svijetu. Procjena u obzir uzima nekoliko faktora, od toga koliko je pojedini brend zastupljen na društvenim mrežama, koliko puta je naziv brenda upisan u tražilicu ili spomenut online te koliko brend ima pratitelja na društvenim mrežama.

Isto tako, na ovogodišnju listu najpopularnijih brendova velik utjecaj su imale i informacije o održivosti, koriste li prirodne sastojke pri kreiranju formula te imaju li suradnju sa celebrityjima ili influencerima. U nastavku otkrijte 10 trenutačno najpopularnijih beauty brendova na svijetu.

1 Florence by Mills

Florence By Mills ove je godine zaludio svijet ljepote, vinuvši se na prvo mjesto zbog svog impresivnog angažmana na Instagramu. Brend je zabilježio ogroman porast na Google pretraživanju i Instagram pratitelja od prvog izdanja ove liste za 2021. godinu. S obzirom na to da je osnivačica brenda je zvijezda serije “Stranger Things”, Millie Bobby Brown, brend će vjerojatno dugo ostati na prvom mjestu.

2 CeraVe

CeraVe je marka za njegu kože broj jedan koju dermatolozi preporučuju, stoga ne čudi što je ovaj brend drugi na listi. CeraVe je zabilježio 18,4 milijuna pretraživanja samo u posljednjih 12 mjeseci, što je porast od 26,62 posto u odnosu na prethodnu godinu. Brend je poznat po svojim proizvodima obogaćenim mješavinom tri esencijalna ceramida (ceramidi, 1, 3 i 6-II), masnih kiselina i drugih lipida koji pomažu obnoviti i ojačati prirodnu barijeru kože.

3 Glossier

Brend koji je eksplodirao na društvenim mrežama u trenutku lansiranja 2014. godine i dalje je vrlo uspješan. Glossier se može pohvaliti s 2,6 milijuna pratitelja na Instagramu, s profilom koji prikazuje suradnju s influencerima, estetski ugodne savjete i trikove te videozapise njihovih minimalistički zapakiranih proizvoda. Ovaj minimalistički i osvježavajući kozmetički brend prednjači sljedbenicima koji kao da su članovi “Glossier kulta”.

4 The Body Shop

Ovaj britanski brend proizvoda za njegu kože, ljepote i kupanja skočio je na četvrto mjesto u ovogodišnjem izdanju. The Body Shop ponovno je okrunjen najpretraživanijim kozmetičkim brendom na svijetu, s više od 40 milijuna Google pretraživanja.

5 Estée Lauder

Estée Lauder dospio je među 10 najboljih s pravom jer se proizvodi ovog beauty giganta prodaju u približno 150 zemalja i teritorija, a njihov portfelj uključuje brendove Estée Lauder, Clinique, Origins, MAC, La Mer i Bobbi Brown. Estée Lauder ima 4,3 milijuna pratitelja na Instagramu, a njegova Google pretraživanja porasla su za 7,71 posto u posljednjih godinu dana.

6 Revolution

Prvi put se na ovoj listi, u top 10, našao Revolution – britanski brend koji nudi proizvode za njegu kože, kose i makeup. Svojim kupcima predstavlja najnovije sastojke, formulacije i tehnologiju po pristupačnoj cijeni, a izgradio je impresivnu i vjernu publiku na Instagramu od 3,4 milijuna. Revolution Beauty razvija nevjerojatnu ljepotu bez okrutnosti, za svakoga i pristupačnu svima.

7 Yves Rocher

Na sedmom mjestu se nalazi Yves Rocher, francuska kuća osnova 1965. godine. Iako je opseg pretraživanja Yves Rochera na Googleu ove godine neznatno pao, svejedno je naziv ovog brenda u tražilicu upisan 30 milijuna puta.

8 Olaplex

Olaplex je s 13,9 milijuna objava treći beauty brend s najviše shareova na Instagramu. Također je među najpretraživanijima, s oko 18,5 milijuna pretraživanja u posljednjih 12 mjeseci. Olaplex je doživio ogroman uspon od svog početka u kalifornijskoj garaži prije manje od 10 godina i sada je jedan od najvećih neovisnih brendova za njegu kose na svijetu.

9 Fenty Beauty

Brend glazbenice Rihanne doživio je veliki povratak 2022. godine, s popularnim prizvodima, uključujući puder Fenty Beauty, primer za lice i Gloss Bomb. Rihanna je pokrenula liniju dekorativne kozmetike  “kako bi ljudi posvuda bili uključeni”. Brend je na Google tražilici zabilježio porast pretraživanja, a na Instagramu ih prati više od 11 milijuna followera.

10 Caudalie

Još jedan brend koji je po prvi puta u top 10 je ekološki prihvatljiv francuski brend za njegu kože Caudalie. Skincare brend ima 962 tisuća pratitelja na Instagramu, impresivnu stopu angažmana na Instagramu od 0,25 posto i 5,7 milijuna kupaca ove godine. Pokrenut u Bordeauxu 1995. godine, brend nudi proizvode potpuno na biljnoj bazi, s 0 posto parabena, silikona i sulfata, što je postalo iznimno povoljno za ekološki osviještene ljubitelje njege kože posvuda.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

 Fotografije: Yves Rocher, Caudalie, Fenty Beauty, Estee Lauder, Olaplex, Revolution, The Body Shop, Glossier