Skoro svi već znamo za božićne reklame koje rade mega produkcije poput lanca trgovina John Lewisa i Coca-Cole. Svoje poruke prenose moćno i suvereno, što nije ni čudno s obzirom na svjetske timove stručnjaka koji stoje iza takvih globalnih imena.

Međutim, izdvojili bismo jednu reklamu, i to na domaćem tržištu, koja se u moru božićnih priča ističe svojom toplinom, moćnom produkcijom i snažnom porukom. Reklama Kupujmo hrvatsko osvaja srca nacije i pokušava nas uvjeriti da ovih blagdana biramo domaće. I možemo reći da uspijeva.Djed HGKSimpatični djedica u reklami simbolizira sve vrijedne ruke hrvatskih proizvođača koji svojim radom pokušavaju omogućiti bolji život najmilijima.

Tako i on dočeka svijetli trenutak kada se mladić, birajući dar za djevojku, odluči upravo za njegov – domaći proizvod. Koliko jedan izbor čini razliku, zorno se očituje u nizu sretnih reakcija koje su uslijedile.

Ako ovu reklamu shvatimo kao putokaz i samo jedan dar više potražimo kod hrvatskog proizvođača, učinili smo razliku, osobito ako uzmemo u obzir činjenicu da ćemo ovih blagdana potrošiti čak 12 milijardi kuna. Nije nevažno u čijem će džepu taj novac završiti, a matematika je jednostavna.par HGKZato nas Hrvatska gospodarska komora i ovime želi podsjetiti da kupnjom domaćeg proizvoda čuvamo i pomažemo otvaranje novih radnih mjesta, a ujedno popravljamo sliku BDP-a.

Uključite se i vi u kampanju Kupujmo hrvatsko i darujte ljubav jedni drugima. Ovoga puta ne samo onima koje poznajete!