Dobro je poznato da je doručak najbitniji obrok dana. No još je poznatije i da nam današnji način života jednostavno ne dopušta previše vremena za njegovu pripremu. Ipak, to nam nikako ne smije biti izgovor u preskakanju istog. Kako je od izričite važnosti da namirnice koje unosimo ujutro budu bogate mineralima, proteinima i vlaknima, odlučili smo vam dati nekoliko savjeta za brzi, ali zdravi doručak. Namirnica koju svakako morate uključiti u svoju jutarnju prehranu jest avokado. Avokado se može jesti na nekoliko načina, a priprema ne zahtijeva mnogo vremena. Ono što je još bitnije su njegova nutritivna svojstva – avokado je izvor željeza, bakra, fosfora i magnezija.

Avokado možemo pripremiti na nekoliko načina; u obliku smoothija, namaza na kruh ili u salati.

Smoothie

Smoothie

Smoothie

Priprema smoothija ne iziskuje mnogo vremena pa je samim time upravo ovo najpopularniji način pripreme avokada.

Evo kratkog, ali jako ukusnog recepta:

dvije banane
polovica avokada
2 dcl mlijeka 2 % mm

Način pripreme: Oguljene banane ubacite u blender ili mikser te zatim dodajte avokado. Nakon toga dodajte mlijeko te sve zajedno izmiksajte.

Mag Me Tip: U smoothie ubacite chia sjemenke.

Ako vam je prvi recept za vaš ukus bio prejednostavan te biste probali nešto malo egzotičnije, sigurni smo da će vas sljedeći recept oduševiti:

Jedna zamrznuta banana (ostavite preko noći u zamrzivaču)
Polovica avokada
Pola čaše bademovog mlijeka
Čajna žličica meda

Smoothie

Smoothie

Tost

S obzirom na nježan okus avokada, on odlično paše uz jutarnji tost. Ispecite kriške tosta do zlatne boje te tanko narezani avokado uključite uz ostale namirnice s kojima radite tost; jajima, šunkom, sirom ili bilo nečim drugim.

FullSizeRender-39

FullSizeRender-40

Avokado možete pripremiti i u salati

U mladoj salati možete na tanke kriške narezati avokado i dodati malo limunova soka te prstohvat maslinova ulja. Kako biste to pretvorili u konkretan obrok, možete dodati i tanko narezani ispečeni pileći file.

FullSizeRender-42