Znamo sve o novom brendu Aupen, čije torbice obožavaju Selena Gomez, Hailey Bieber i Kylie Jenner

Aupen je novi sustainable modni brend, s bazama u New Yorku i Singapuru, koji postoji samo godinu dana, a već je osvojio tržište i brojne celebrity dame zanimljivim dizajnom, visokokvalitetnim proizvodima te pristupačnim cijenama.

Iako postoji iznimno kratko, brend je vidiljivost dobio zahvaljujući brojnim poznatim klijenticama koje kombiniraju njihove torbice u svakodnevnim kombinacijama, ali i na crvenom tepihu. Pa su tako dosad Aupen torbice nosile glazbenica Selena Gomez, influencerice Kylie Jenner i Hailey Bieber, glumice Gal Gadot, Ashley Park, Fan Bing Bing, Dakota Johnson, Nina Dobrev i Gabrielle Union te manekenka Karlie Kloss.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by AUPEN (@aupenofficial)

Brend modnih dodataka, u čijoj se kolekciji zasad nalazi svega nekoliko modela, osnovao je singapurski dizajneri Skye Tan, a  Aupen je posvećen izradi razumnih i elegantnih komada koji će zauvijek trajati u vašem ormaru. Brend je rođen u Brooklynu, a ime dolazi od kombinacije riječi “autentičan” i “otvoren” (eng. authentic i open).

 

View this post on Instagram

 

A post shared by AUPEN (@aupenofficial)

“Vjerujemo da moda nikada ne bi trebala dolaziti po cijenu dobrobiti životinja ili okoliša. Zato koristimo isključivo inovativne materijale koji ne sadrže životinje i koji su ekološki prihvatljivi. Iz naših studija u Brooklynu i Singapuru, Aupen stvara upečatljive komade bez emisije ugljika životinjske kože”, izjavio je Tan, glavni dizajner i osnivač brenda.

Aupen Nirvana, 323,95 EUR

Svaka njihova torbica izrađena je imajući na umu dugotrajnost, odnosno cilj je da to bude model koji se može prenositi s generacije na generaciju. Povrh toga, sve su torbe također izrađene od kružnih materijala prvenstveno od recikliranog poliuretana prije upotrebe i recikliranog poliestera nakon upotrebe, što pokazuje da velik naglasak stavljaju na utjecaj na okoliš, istovremeno stvarajući  bezvremenske i izdržljive proizvode. Uz to, torbice su u potpunosti izrađene od veganske kože.

Aupen Purpose Noir Angle, 171,95 EUR

Način funkcioniranja brenda Aupen vrti se oko japanskog dizajnerskog principa “fukinsei”, koji se temelji na ideji ljepote unutar asimetrije. Estetika dizajna iznimno je rasprostranjena u Aziji i skladno se odražava u svim Aupenovim proizvodima. Tan smatra idiosinkratičan oblik torbi prikladnom personifikacijom života. “Imati asimetričnu torbu stalni je podsjetnik da život nije zamišljen da bude savršen, život nije linearan. Kada istinski prihvatite sve nesavršenosti i nezgode, raspoloženje će vam biti puno bolje”, izjavio je.

Najpoznatiji modeli Aupen torbica su svakako Purpose i Fearless, ali sve su popularniji i Brooklyn, Nirvana i Journey. Koji god model odabrali, dobit ćete kvalitetnu dizajnersku torbu po cijeni od 200 do 400 eura koja odlično izgleda na poslovne, kao i na večernje kombinacije.

AUPEN Fearless Snow 323,95 €
AUPEN Purpose Snow 171,95 €

 

AUPEN Brooklyn 323,95 €

 

AUPEN Fearless Taupe Angle 323,95 €

 

AUPEN Joy Flamingo Pink 181,95 €
AUPEN Journey 190,95 €

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Instagram (@aupenofficial)

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0