Dina Dončević 22.09.2022.

Želite izgledati kao Brad Pitt? Sada možete…

Predstavljen je još jedna celebrity skincare linija – slavni glumac predstavio je svoju kozmetiku pod nazivom Le Domaine, kako je otkrio u intervjuu za magazin Vogue. U istom intervjuu Brad Pitt je otkrio i kako je poprilično jednostavan po pitanju njege lica, a posvećen čišćenju posebno koje obavlja ujutro i navečer, nakon čega nanosi serum i kremu, sve to, naravno, s potpisom brenda Le Domaine.

Linija proizvoda temelji svoju učinkovitost na snazi prirode – za dobivanje aktivnih sastojaka, naime, koristi se grožđe s Pittovog francuskog imanja Chateau Miraval, za koje se trenutačno sudski spori s bivšom suprugom Angelinom Jolie. Druga snaga brenda je jednostavno rečeno lice Brada Pitta, koji s gotovo 60 godina i dalje slama srca.

Kozmetika je razvijena u suradnji s vlasnicima vinograda obitelji Perrin, a grožđe je poznati antioksidans pa ga se često koristi u skincare proizvodima. Linija krema i seruma koja je predstavljena sadrži i dvije patentirane molekule, GSM10 i ProGr3, dobivene iz sjemenki grožđa, odnosno vitica grožđa. A to stvara najbitniji sastojaka jer grožđe sadrži resveratrol, antioksidativni spoj koji može poboljšati vidljive znakove starenja i riješiti hiperpigmentaciju. Iako nije riječ o revolucionarnom sastojku i novitetu na tržištu, antioksidansi iz krema i seruma Brada Pitta sigurno čine dobro koži i doprinose njezinom mladenačkom izgledu.

No, problem se pojavljuje kada pogledate cijene proizvoda – čistač lica Le Domaine Cleansing Emulsion stoji 80 američkih dolara, kreme Le Domaine Cream i Fluid Cream 320 dolara, a za serum Le Domaine Serum ćete morati izdvojiti 385 dolara. Proizvodi sa sličnim sastojcima mogu se pronaći u pristupačnijoj verziji u ponudi francuskog brenda Caudalie, stoga Le Domaine nije nimalo konkurentan na tržištu. No, to ne znači da Pitt neće uspjeti prodati svoju kozmetiku, kao što prodaje kašmir u sklopu brenda God’s True Cashmere, a na tržištu postoji jedanko dobar kašmir po manjoj cijeni.

Iako je za Vogue otkrio kako neće biti lice brenda, u čitav proces razvoja proizvoda itekako je bio uključen. Istaknuo je i kako se nikako ne bi upuštao u ovu beauty avanturu da na svojoj koži nije uočio promjene i učinkovitost Le Domaine proizvoda. Linija kozmetike svakako ima uporište u znanosti te su na efikasnim formula radili vodeći stručnjaci, a pažnja se posvetila i pakiranju koje je minimalističko, dok čepovi proizvoda podsjećaju na drvene bačve u kojima stoji vino u Pittovoj vinariji.

Svi proizvodi mogu se ponovno puniti, a skincare linija je uniseks. Više o brendu i proizvodima možete otkriti na službenoj stranici brenda Le Domaine.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Instagram, Le Domaine