Zašto je Lando Norris postao jedan od najobožavanijih sportaša današnjice?

Nije tajna da je Formula 1 sport koji je trenutačno pri vrhu popularnosti na svjetskoj sceni što nas podsjeća na devedesete i dane slave Michaela Schumachera, Nikkija Laude i Ayrtona Senne. Danas su ta imena zamijenila neka nova kao što su Max Verstappen, Charles LeClerc, Lance Stroll i Lando Norris.

Vozači Formule 1 trenutačno slove za najpopularnije sportaše na svijetu, a njihov svaki korak se prati – ne samo na trkaćoj stazi, već i izvan nje. Tako su F1 vozači postali influenceri koji utječu i izvan svijeta sporta te ostavljaju trag na mlađim generacijama kao što su to, na malo drugačiji način, činili ranije navedeni vozači. Ne čudi stoga da se seciraju odjeća, satovi i gadgeti koje nose i koriste, s kojim se brendovima povezuju, za koje se vrijednosti zalažu, a mnogi od njih su postali i ambasadori renomiranih brendova.

Jedan od onih koji je u fokusu definitivno je Lando Norris, jedan od najmlađih F1 vozača ikad, koji se natječe s McLarenom. S više od šest milijuna pratitelja na Instagramu i više od milijuna na TikToku, jasno je da je riječ o zvijezdi u nastajanju. S profesionalnom F1 karijerom je započeo kao junior, kad je 2017. godine potpisao ugovor s McLaren timom te je najavljen kao veliki talent.

Da vjeruju u njega jasno i zbog produženja profesionalnog ugovora, do 2025. godine, a jedan od trenutačno najbržih vozača na svijetu izjavio kako mu je cilj osvajati utrke s McLarenom i postati F1 prvak. Iako se već šest puta popeo na pobjedničko postolje, još uvijek nije završio prvi nijednu utrku. No, ovo bi trebala biti njegova godina, s obzirom na to da je nedavno postao vodeće lice McLarenovog tima.

Pomalo sramežljiv, dječački šarmantan i duhovit, Norris je inspiracija mlađim generacijama, ali postaje i samouvjereni vođa tima s bogatim iskustvom na stazi. S britansko-belgijskim korijenima pažnju privlači i kad nije u bolidu, s opuštenim stilom i pokojim fashion komadom koji je pomno ukomponiran kako bi se uklapao u njegov sportski stil i ne iskakao previše od ostatka odjeće koju nosi. Hoodie, hlače, bijele tenisice, šilterica i pokoji modni dodatak poput Gentle Monster sunčanih naočala, Richard Mille sata i kožnatih narukvica čine njegovu svakodnevnu uniformu, a glavni zahtjev su udobnost i kvaliteta materijala.

S obzirom na stil života koji zahtijeva konstantna putovanja, isto ono što zahtijeva od bolida – vrhunske performanse i pouzdanost, traži i od svega drugoga, od gadgeta, satova i prtljage. Zato nimalo ne čudi da se povezao s brendom koji mu to može pružiti – američkom markom high-end prtljage Tumi, čiji je ambasador. Tumi je lansirao kolekciju u suradnji s McLarenom, koja je napravljena u čast ovog elitnog sporta, a inspirirana je hibridnim superautomobilom McLaren Arturom.

TUMI/McLaren je capsule kolekcija putnih torbi i ruksaka koja pomiče granice, donosi vrhunsku inovativnost, izdržljivost i užitak. Radi se o superiornom dizajnu kojem je teško odoljeti, a i vrhunskim materijalima kao što su CX6®, Carbon Fiber i Tegris® kojim se osigurava dugotrajnost i izdržljivost. Osvajaju svojim ekskluzivnim završnim obradama, aerodinamičnim dizajnom te high-tech opremljenošću, a dostupni su u dvije boje: crnoj i “Papaya” narančastoj.

Baš kao što Lando Norris priprema svoje tijelo i um brinući o svakom detalju, tako je nastala i ova premium kolekcija ispunjavajući kriterije najzahtjevnijih putnika. Više detalja možete otkriti na linku i uvjeriti se zbog čega su Tumi/McLaren torbe i ruksaci toliko neodoljivi. Svi proizvodi se mogu personalizirati željenim inicijalima, a dostupni su na upit putem MARAS webshopa ili maila.

U komadima koje nosi trkaća zvijezda tako su povezani tehnologija SuperFabric® koja štiti prtljagu od oštećenja, ekskluzivna čvrsta tkanina, ravne linije, clean estetika, prepoznatljiva boja McLarena “Papaya” te sitni detalji koji odaju počast Arturi. S obzirom na to da često putuje i aktivan je na društvenim mrežama – ima i Instagram profil @lando.jpg na kojem dijeli fotografije koje je sam snimio i daje ekskluzivan pogled iza scene Formule 1, ne škodi i da su ruksaci brenda opremljeni s detaljima poput ugrađenog USB priključka za napajanje.

Popularizaciji Formule 1, pa tako i njezinih natjecatelja, kao i svega što oni dotaknu, u pop kulturi doprinijela je i Netflixova dokumentarna serija “Formula 1: Drive to Survive” koja je opčinila mnoge i stavila fokus na sportaše poput Norrisa, njihove uspjehe, međusobne trzavice i natjecateljski duh koji s ekrana prelazi na gledatelje.

Popularnosti ovog sportaša pridonose i društvene mreže, s obzirom na to da je proglašen miljenikom generacije Z, kojoj s 24 godine i sam pripada. No, dotaknula ga je i “mračna” strana društvenih mreža – na svoj račun primio je brojne toksične komentare, pa čak i prijetnje, zato je zbog toga progovorio o mentalnom zdravlju mladih i borbi koju je i sam vodio.

Dok njegovi vršnjaci partijaju, Norris je fokusiran na svoje ciljeve te miran, cool i staložen za volanom, pa ga mnogi prozivaju rastućom zvijezdom sportskog svijeta. Iskrenost i opuštenost, pokoja zabavna zgoda poput onih kad je pokazao “srednji prst” svojem autu te razmirice sa starijim kolegama, ono su zbog čega se pripadnici mlađih generacija mogu povezati s njim i zbog čega Norris ima značajan utjecaj na njih.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Instagram, PR

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0