Violeta novim dizajnom otkriva koje vam poruke šalje vaše tijelo
Ako vam je ikad curio nos ili ste se borili s prehladom, alergijom, upalom sinusa ili nečim sličnim što “napada” dišni sustav, onda su vam vrlo vjerojatno maramice bili najbolji prijatelji. Iako ono što postane sadržaj maramice nije omiljena tema razgovora, Violeta novom kampanjom ukazuje upravo na važnost shvaćanja signala koje nam tijelo šalje, pa makar se oni nalazili u maramici.
Sekret u nosu postoji kako bi zaštitio nos i sinuse od stvari poput prašine, bakterija i drugih opasnosti za ljudski organizam i to je generalno korisna stvar za zdravlje, čega možda niste svjesni. Ovisno o tome što se događa unutar ili izvan vašeg tijela doći će i do promjena na maramici, ali ono što je najbitnije je obratiti pažnju – možda ste savršeno zdravi, a možda se vaše tijelo upravo bori s prehladom, alergijom ili nekim drugim zdravstvenim stanjem.
A kako to saznati? Teta Violeta, najveći regionalni proizvođač maramica za nos, iskoristila je svoja pakiranja kako bi educirala javnost o različitim signalima koje tijelo šalje. Putem nove ambalaže maramica za nos nazvane “Issue indicating Tissue”, iza čijeg dizajna i koncepta stoji Šanavala Concept Store, Violeta nas upoznaje s novim likovima u različitim bojama i njihovom važnošću za naše zdravlje.
Cijeli projekt “Issue indicating tissue” možete pogledati na Behanceu, a ovih dana kreće u distribuciju po svim regionalnim trgovinama. Tom prigodom su kreativci iz Šanavala Concept Storea poručili: “Ostvarili smo još jednu genijalnu suradnju s Violetom, brendom koji prepoznaje vrijednost inovacije u komunikaciji. Ovaj projekt je dokaz kako dizajn podređen komunikaciji može stvoriti dodanu vrijednost za potrošača, iako je proizvod naoko generički”. Kad na polici ugledate novu amblažu Violeta maramica, sjetite se pogledati i u maramicu, nakon što je iskoristite.
Fotografije: PR