Otvaranje još jedne poslovnice u centru grada Zagreba, na adresi Trg bana Josipa Jelačića 13 bio je logičan slijed i nešto na čemu sam zajedno sa svojim timom radio zadnjih godinu dana, izjavio je Borut Mihalić. Niche parfumerija Top u Tomićevoj ulici 4 i dalje ima svoju veću poznatu ponudu brandova, dok su na novoj lokaciji svoje mjesto našli neki od najtraženijih niche brendova.

Velika novost na novoj lokaciji jest veća ponuda preparativne kozmetike. Tako je jedan od najomiljenijih svjetskih preparativnih brendova na svijetu, dr. Barbara Strum, čiji proizvodi spadaju u domenu molekularne kozmetike, našla svoje mjesto na policama Top parfumerije. Dr Jackson’s – prirodna je linija za njegu kože, nastala iz 21-godišnjeg istraživanja prirodnih sastojaka i suradnje sa znanstvenicima i tradicionalnim afričkim i indonezijskim iscjeliteljima, čiji su temeljni sastojci cijenjeni sastojci poput Kigelije, Baobab i Marula. 

Za dašak luksuza u vašim domovima tu je brand Zenology, kojeg čine luksuzni i kvalitetni kozmetički lifestyle proizvode. Njihovi proizvodi hrane kožu, okrepljuju tijelo i čine vas i vaš interijer glamuroznijima.  U ponudi mirisa ističu se novi brendovi poput Franck Mullera – jednog od najluksuznijih brendova ručnih satova na svijetu, čiji su mirisi inspirirani upravo tim malim remekdjelima visoke urarske umjetnosti.

Da čudno može biti lijepo dokazala nam je Rei Kawakubo koja stoji iza mirisne linije Comme des Gracones (CdG). CDG mirisi spajaju sintetičke mirise svakodnevice i svijet strojeva, dok konceptualni mirisi iz linije “Series” slijede zadanu temu – miris tamjana, slatkoću ili boju. Velika predanost u stvaranju niche ponude kakvu ima parfumerija TOP te pažljivo selektirani brendovi doveli su na ovo prodajno mjesto i jednu od najeskluzivnijih mirisnih kolekcija na svijetu – parfeme Note di Profumum, koji se nalaze na svega deset ekskluzivnih lokacija u svijetu. 

Uz ostale brendove niche parfumerije TOP poput Lubin, Sospiro, Julitte Has a Gun, Roja Parfumes, Aesop  – vjerujemo kako će svaki profinjeni ‘nos’ pronaći ekskluzivnu kombinaciju mirisa i aroma za sebe.  O dizajnu i uređenju prostora pobrinuo se poznati studio DizViz, a više o čitavoj ponudi parfumerija u Tomićevoj 4 i na Trgu bana Josipa Jelačića 13, možete saznati na www.top.hr.

 

Osim novih niche brandova radimo i na novom konceptu predstavljanja noviteta, tako da u planu imamo organizirati mirisna druženja kroz koja ćemo na zanimljive i na našem tržištu posve nove načine predstaviti miris/brand i to u društvu glavnog i odgovornog “nosa” tog mirisa, izjavio je Borut Mihalić.