Ovih dana svima nam rutina ulaska u dućan izgleda otprilike ovako – pronađi maskicu u torbi, skini sunčane naočale, spremi sunčane naočale, stavi masku na lice. No, problem može nastati kad se u jednadžbu sunčane naočale – maska ubace i slušalice, odnosno popularni AirPodsi. Stavljanje i skidanje zaštitne maske te sunčanih naočala uzrokuje često ispadanje slušalica na pod nakon čega ih zbog higijenskih razloga ne želimo vratiti u uši ili, još gore, na podu dućana završimo na sve četiri jer ih ne možemo pronaći.

Upravo je tom problemu, koji je proteklih nekoliko mjeseci intenziviran, i to na veoma chic način, doskočila dizajnerica nakita Suhani Parekh koja se krije iza brenda Misho. Brend nakit s bazom u Londonu svjetsku je slavu zaradio kad su njihove naušnice, narukvice i ogrlice isfurale zvijezde kao što su Kendall Jenner i Emily Ratajkowski, međutim upravo je posljednji proizvod osvojio pregršt novih fanovima diljem svijeta.

Dizajnerica je, naime, kreirala “Pebble Pods” – model naušnica koje su namijenjeni tome da slušalice AirPods drže na mjestu. Osim toga, takvom jednom svakodnevnom komadu daju sasvim novi i totalno stylish izgled. Dakle, riječ je o win-win situaciji jer ove naušnice osim što lijepo izgledaju su i maksimalno funkcionalne.

Uz skulpturalni model “Pebble Pods” dostupna su i dva minimalistička modela “Minimal Active Tiny” i “Tall” za one koji preferiraju nakit u tom stilu. Inspiraciju za dizajn kreatorica je pronašla u činjenici da su joj slušalice non stop ispadale iz uha, a osim toga, primijetila je – kako se život prebacio u digitalno – da ih cijelo vrijeme nosi. Pa zašto ne bi na Zoom sastanku izgledala sređeno, s nakitom, bez obzira na to što u tom trenutku možda nosi donji dio piđame? A osim toga, mogu se nositi i bez slušalica!

Prošle godine kompanija Apple, proizvođač AirPodsa, prodala je više od 60 milijuna primjeraka, a među njima se zasigurno kriju brojni koji muku muče s ispadanjem. Sada od toga više nema straha – čvrsto ih drže Misho naušnice, funkcionalne i vizualno privlačne, koje se mogu naručiti putem stranice brenda. Cijene se kreću od 67 do 120 američkih dolara, a osim u 22-karatnoj pozlati, dostupni su i u bijelo zlato finišu.

Fotografije: Misho, @misho_designs