Pharell Williams lansirao knjigu o svojoj zavidnoj kolekciji custom made nakita

Nedavno je glazbenik, umjetnik, producent i modni dizajner Pharell Williams okupio insajdere industrije kako bi predstavio svoju novu knjigu – “Pharell: Carbon, Pressure & Time: A Book of Jewels”. Ideja iza knjige bila je prenijeti opsesiju ovog kreatora luksuznim nakitom kojem je pridavao veliku pozornost od samog početka svoje glazbene karijere. Williams se oduvijek izdvajao na sceni jer je na inovativan način spajao modu i glazbu te bio jedan od prvih glazbenika koji je surađivao s modnim brendovima. Upravo taj afinitet prema modi koji je njegovao doveo je do toga da je prošle godine imenovan kreativnim direktorom muške linije francuske modne kuće Louis Vuitton.

Williams ima dugu povijest modnih suradnji s luksuznim markama. Počevši s kolekcijom nakita koji je stvorio za Louis Vuitton  još 2004. godine nakon čega je nastavio usko surađivati s tom kućom sve dok naposlijetku nije postao kreativni direktor unutar nje. Njegova kolekcija nakita obilježila je prvi put da je netko iz svijeta glazbe svoj dizajn integrirao u haute joaillerie kolekciju neke takve renomirane kuća. No, multitalentirani umjetnik nije stao na tome već je kreirao capsule kolekcije i za brendove kaš što su modna kuća Chanel, draguljarska kuća Tiffany te brend satova Richard Mille pa iskustva u kreiranju modnih dodataka i nakita zaista ima.

Malo je glazbenika u čijoj su karijeri toliko isprepleteni moda, odnosno dizajn i glazba te je zaslužan za snažno promoviranje hip hop glazbe u modnoj industriji i obrnuto. S obzirom na to da je njegova modna kolekcija zavidna, ne čudi činjenica da je odlučio  napraviti monografiju posvećenu samo nakitu koji je dizajner izrađivao tijekom godina po narudžbama.

Tako je u knjizi Williams istaknuo više od 100 komada nakita – od satova Casio G-Shock ukrašenih draguljima do kultnih privjesaka N.E.R.D. Brain protkanih draguljima iz Louis Vuitton kolekcije iz 2008. godine. Mnoge komade, koji se nalaze u knjizi, stvarao je u tandemu s nekim od najistaknutijih dizajnera kao što su Nigo, kreativni direktor brenda Kenzo, Ahn i Verbal iz brenda Ambush, dizajneri nakita Lorraine Schwartz i Jacob Arab te Alexandre Arnault, potpredsjednikom kuće Tiffany & Co. koji se u knjizi pojavljuju i kao Williamsovi sugovornici.

Ovo zapanjujuće i dosad neviđeno istraživanje blinga u hip hop kulturi i modi objavljeno je s dvije korice u različitim bojama, a kupcima će određena boja naslovnice biti isporučena nasumično. Coffee table knjiga je dostupna za kupnju na službenoj stranici izdavačke kuće Rizzoli te putem Amazona po cijeni od 58 američkih dolara i čini idealan poklon za hip hop glazbe, luksuznog nakita i Pharrella Williamsa.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Instagram, Amazon

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0