Dina Dončević 20.12.2021. Beauty

Otvorena nova niche parfumerija u centru Zagreba!

Belodore, vodeći lanac specijaliziranih niche parfumerija u regiji, danas je otvorio svoju prvu parfumeriju u samom srcu Zagreba, na adresi Ilica 7. Najnovijoj Belodore parfumeriji u cilju je kupcima istančanog ukusa iz Zagreba i cijele Hrvatske pružiti iskustvo potpunog uživanja u najvećem izboru vrhunskih niche parfema na ovim prostorima, okupljajući više desetina najprestižnijih svjetskih brendova i više stotina jedinstvenih parfema na jednom mjestu.

Jedinstvene note niche parfema koje su stvorili najbolji dizajneri mirisa na svijetu već stoljećima neraskidivo povezuju naša osjetila, sjećanja i najdublje osjećaje. Parfemske kuće čije kreacije postoje i danas su služile kraljevima i vladarima stotinama godina unazad, kreirajući mirisne note koje ne poznaju granice po pitanju kvalitete egzotičnih sastojaka. Zahvaljujući njima, cijele generacije su upoznale mirise koji su toliko rijetki i posebni da vjerojatno nikada ne bi ni znali za njih da nije vještih umjetnika ovih kuća. Njihove kompozicije mirisa dopiru do naših najdubljih osjećaja, vraćajući nas tako u prošlost kroz koju proživljavamo neke od najljepših trenutaka života. Među poznatim niche brendovima u parfumeriji Belodore se tako nalaze imena kao što su Tiziana Terenzi, Acqua di Parma i Xerjoff.

Mirisno putovanje obitelji Terenzi počinje u Italiji osnivanjem obiteljske tvornice za proizvodnju mirisnih svijeća i voska. Zahvaljujući upornosti i vještini, osnovana je zanatski laboratorij gdje su nastali prvi primjerci muških parfema napravljeni isključivo od sastojaka kupljenih u rodnoj Italiji. Tradicija se prenosila s koljena na koljeno, a svaka je generacija u obiteljski posao unijela dašak osobnog i umjetničkog. Svaki proizvod osobno je predstavljao karakter autora, što se nije promijenilo sve do danas. Umjetnost u bočici – riječi koje najbolje opisuju parfemsku kuću. Inspiracija za kreaciju parfema ove kuće leži u konstantnoj želji za oslikavanjem i čuvanjem emocija. Neprestano upoznavanje sebe i život u kojem se diše punim plućima predstavljaju srž ovih unikatnih parfema. Svaka kap budi najljepše uspomene sačuvane u vašim srcima i vode vas na nesvakidašnje mirisno putovanje.

Među brendovima s jako dugom tradicijom se ističe i talijanski Acqua di Parma, simbol talijanskog savoir-fairea i profinjenosti koji je preko 100 godina oličenje vrhunske kvalitete kroz svoje elegantne mirise. Još daleke 1916. godine talijanski barun Carlo Magnani odlučuje se na stvaranje parfema Colonia, mirisa predodređenog za bezvremenski uspjeh. Svjež i moderan, ovaj parfem odražava izraz talijanskog stila gospode. Pedesetih godina prošlog stoljeća Colonia je postigla međunarodni uspjeh, kada su glumci iz Hollywooda, pozvani u Italiju od strane velikih majstora talijanske kinematografije, otkrili njene intimne i profinjene note. Danas, Acqua di Parma je vodeći brend na tržištu zahvaljujući proizvodnji serije istinskih remek-djela u svijetu niche parfema.

Osnivač branda Xerjoff, Sergio Momo, možda na najljepši način opisuje ulogu koju vrhunski parfemi igraju u našim životima, govoreći o tome kako mirisne note oblikuju naše uspomene, žudnje i nade, oblikujući time našu maštu, dok istovremeno zavode naša osjetila. Na tragu ovih razmišljanja Sergio već godinama radi s nekim od najvećih svjetskih dizajnera mirisa koji kreiraju parfeme toliko dojmljive, da pokrenu stvaranje eteričnih, imaginarnih oblika ljepote. Esencije dobivene suvremenom tehnologijom, iz nekih od najcjenjenijih biljaka, utjecale su na to da Xerjoff parfemi posjeduju možda jedan od najposebnijih karaktera, dok sastojci prikupljeni sa sve četiri strane svijeta odražavaju prirodni i kulturni diverzitet našeg vremena. Tako ovaj prilično mladi brend već sada stoji rame uz rame vodećim brendovima niche parfema, vraćajući u prvi plan svjetske parfumerije autentičnu talijansku ljepotu, kreativnost i zanatsko umijeće.

Kao dio specijalne promocije otvaranja najnovije Belodore parfumerije, svi kupci koji će se odlučiti za neki od posebno istaknutih parfema iz ponude parfumerije u razdoblju do 31.12.2021. ostvaruju popust od 25 posto na iznos računa. Naravno, osim velikog izbora niche parfema posjetiteljima je na usluzi i iskusno osoblje koje može pružiti više informacija o svim dostupnim brendovima, kao i pomoći u potrazi za kombinacijom jedinstvenih mirisnih nota za svakog pojedinačnog kupca.

Fotografije: PR