Otkrivamo originalne cijene nekih od najpopularnijih torbica na svijetu!

Da su dizajnerske torbe omiljeni komadi modnih obožavateljica već je poznata stvar jer se radi o modelima koji su svevremenski i koje možemo nositi dug niz godina, pa čak ih i prenositi generacijama. Ipak, cijene dizajnerskih torba nerijetko predstavljaju izazov i stoga ih stavljamo na wishliste i čekamo pravi trenutak da ugrabimo svoj omiljeni primjerak. A onda kad se i odlučimo na kupnju, nerijetko je problem taj što postoje duge liste čekanja koje znaju trajati i do nekoliko godina.

S obzirom na to da se radi o kultnim modelima koji uvijek predstavljaju predmet požude – za oko nam je zapeo video TikTokerice koja je istražila koliko su iznosile originalne cijene nekih od najpopularnijih torbica na svijetu nakon što su predstavljene. Vjerujte nam, neki će vas podaci jako iznenaditi!

Kultni modeli prestižnih modnih kuća poput brendova Chanel, Louis Vuitton, Dior, Hermes i Gucci u kolekcijama imaju omiljene modele obožavateljica tog modnog dodataka i unatoč tome što kuće svakom sezonom predstave nove modele, njihovi slavni 2.55, Speedy, Birkin, Lady Dior, Jackie nikad neće nikad neće otići s it lista.

Jedan od najpoznatijih modela kuće Chanel, predstavljen 1995. godine pod imenom 2.55, danas predstavlja kultan i prepoznatljiv oblik torbe tog francuskog brenda. Njegova jednostavna silueta s preklopom, logo kuće i lanac, predstavljaju najpoželjniji model sve do danas. I dok je prije gotovo sedamdeset godina njegova cijena bila 220 američkih dolara, danas se na službenoj stranici brenda prodaje za nešto više od 10 tisuća dolara, dok cijena manjeg modela iznosi pet tisuća dolara.

Legendarni model francuske kuće Louis Vuitton – Speedy, nakon lansiranja davne 1930. godine na tržištu je koštao svega 100 dolara, dok je danas na stranicama brenda (ovisno o veličini) dostupan za kupnju za nešto više od dvije tisuće dolara. Radi se o modelu koji je tijekom početka ovog milenija postao dijelom pop kulture, zahvaljujući monogramu kuće koji uvijek predstavlja poželjan uzorak tog modnog dodatka. Iako je Louis Vuitton Neverfull, jedan od njihovih bestseller modela, predstavljen relativno nedavno, 2007. godine te je tehnika proizvodnje vjerojatno ostala ista (što ne vrijedi i za cijenu materijala koja je zasigurno narasla, baš kao i popularnost torbe) cijena tog modela tad je iznosila 600 dolara, dok danas za model Neverfull MM morate izdvojiti oko dvije tisuće dolara.

Lady Dior, torba nazvana po modnoj ikoni princezi Dijani, predstavila je kuća Dior tijekom 1994. godine kad je slavna princeza bila u centru pažnje zbog svojih fantastičnih odjevnih kombinacija i stila koji je uvijek bio neodoljiv. Njezina omiljena torba krajem devedesetih bila je dostupna za kupnju po cijeni od 1500 dolara, dok je danas možete dodati svom ormaru za gotovo šest tisuća američkih dolara.

Torba koja uživa kultan status kad se radi o dizajnerskim komadima i koju je slučajno tijekom jednog avionskog leta osmislila ikona francuske kulture, Jane Birkin, od 1984. godine predstavlja najslavniji model francuske kuće Hermès. Predivna torba, koju vjerujemo, svaka ljubiteljica mode želi imati u svom ormaru, model je do kojeg je toliko teško doći da nakon što se predbilježite za kupnju, morate čekati i do nekoliko godina da vam stigne. Prije skoro pa 40 godina njezina cijena je iznosila dvije tisuće američkih dolara, dok za nju danas trebate izdvojiti od 10 do 40 tisuća dolara, ovisno o modelu i materijalu.

Ono što nas je na ovoj listi najviše iznenadilo je nekadašnja cijena omiljenog modela talijanske kuće Gucci – Jackie. Naime, torba koja je predstavljena 1961. godine uz izrazito nisku cijenu od 65 dolara (s čime si danas možemo priuštiti tek kakav manji high street model), danas cijena modela iznosi nešto manje od tri tisuće američkih dolara. Oni koji imaju svoj primjerak još od sredine prošlog stoljeća, osigurali su fantastičnu investiciju! Torba je slavna i po tome što ju je vjerno nosila nekadašnja prva dama Jackie Kennedy zbog čega je talijanska kuća kasnije preimenovala torbu u njezinu čast, čime je izrazito dobila na vrijednosti.

Zanimljivo je otkriti razlike među cijenama, no svakako treba primijetiti i da se vrijednost novca, od godina kad su ti modeli po prvi put predstavljeni, uvelike promijenila. Sad se luksuzne torbe mogu činiti nedostižnima razlikama u cijenama čime dakako valja primijeniti i vrijednost novca koja se tijekom godina kad su torbe predstavljene uvelike promijenila. No isto tako, ovo je samo još jedan dokaz koliko je luksuz danas nerijetko nedostižan.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Pinterest 

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0