Chanel No. 5

Dina Dončević 30.10.2020.

Nova priča legendarnog parfema: Marion Cotillard kao zaštitno lice Chanel N°5

Suvremena žena zarazne energije koja odgovara na privlačnost Mjeseca – tako je menadžer kuće Chanel, Thomas du Pré de Saint Maur zamislio lik koji utjelovljuje sve ono što legendarni miris N°5 predstavlja. A u ulozi nije vidio nikog drugog do francuske glumice i Oskarovke, Marion Cotillard.

“Marion je bila logičan izbor”, objasnio je Thomas du Pré de Saint Maur. “Vraćajući se izboru francuske glumice značilo je vratiti se podsvjesnoj slici francuske ženstvenosti, koja utjelovljuje duh kuće”. Iako je ovo prvi put da krasi kampanju za parfem Chanel N°5 najuspješnija francuska glumica u Hollywoodu i ranije je surađivala s modnom kućom Chanel te je njihove kreacije rado birala za crveni tepih.

 

“Osjetila sam instantnu povezanost s N°5 koji je više od parfema, to je umjetničko djelo. Nešto o čemu sam oduvijek sanjala”, izjavila je glumica koja nastavlja liniju ikona koje su bile lica revolucionarnog mirisa, kao što je Marilyn Monroe koja se 1954. godine usudila govoriti o golotinji i odijevanju samo u legendarnu “peticu”, Catherine Deneuve, Carole Bouquet i Nicole Kidman.

A osim ljepote i karizme Cotillard nosi i onu, tako poželjnu, tako elegantnu i tako francusku “je ne sais quoi” vibru. A kuća Chanel je odlučila ovom kampanjom ne samo dodatno pojačati popularnost “petice” na Zemlji, već i odvesti je do Mjeseca. Ideja je to koja je sinula redatelju kampanje, švedskom kreativcu Johanu Rencku koji stoji iza popularnog HBO-ovog serijala “Chernobyl”. Već je prethodno ostvario suradnju s Chanelom, na kampanji za Coco Mademoiselle čija je glavna uloga pripala glumici Keiri Knightley te za N°5 L’Eau u kojoj je glumica Lily-Rose Depp pa ne čudi da je ponovno izabran i za ovu.

Mjesec nije samo dekoracija, Mjesec je lik u ovom novom poglavlju za Chanel N°5. Povezan je sa ženstvenošću, on je nebesko tijelo koje simbolizira novi početak. Nova blagdanska kampanja prikazuje misterioznu ženu odjevenu u crni plašt koja prelazi preko pariškog mosta prekrivenog snijega dok joj put obasjava puni mjesec. I dok gleda u intenzivnu svjetlost, odjednom se nađe na Mjesecu gdje završi u strastvenom plesu u predivnoj haljini. U jednom dahu, ponovno je natrag na mostu, kraj muškarca s kojim je plesala na Mjesecu, svjesna činjenice da se snovi mogu ostvariti.

Inspiracija iza kampanje je snažna i zaljubljena žena, čija se privlačnost pretvara u radost, a koja je u svojoj ljubavi ravnopravna sa svojim partnerom. Uz Cotillard se u kampanji pojavljuje i plesač Jérémie Bélingard, za koreografiju je zaslužan Ryan Heffington, dok je pjesmu kampanje “Team” autorice Lorde prepjevala sama glumica. Bajkovitu notu videu daje i zlatna kreacija u kojoj Francuskinja pleše koja izgleda poput luksuzne druge kože. Haljinu je dizajnirala kreativna direktorica kuće Chanel, Virginie Viard, a toaleta predstavlja brend u prošlosti, sadašnjosti i budućnosti.

Nova kampanja odaje počast povijesti parfema Chanel N°5, ali pritom zauzimajući jedinstven i pomalo radikalan stav da se ljepota nalazi u radosti i jednakosti. Muškarac i žena trebali bi se međusobno voditi i podržavati, ali i zavoditi i plesati, a sanjiva digresija njihovog zajedništva i plesa je san koji postaje stvarnost – ona žene koja je ambiciozna u ostvarenju svega o čemu sanja. A u tome leži snaga ovog legendarnog parfema.