Jeste li se ikada pitali koji su to najprodavaniji beauty proizvodi na svijetu? U doba kada je konkurencija ogromna te svako toliko neki novi brend pokušava pridobiti publiku svojim revolucionarnim proizvodima, nije lako donijeti odluku što kupiti.

Uzdići se iznad konkurencije nije lako, a društvene mreže su pridonijele tome da recenzije određenog proizvoda dosegnu ogroman broj čitatelja, odnosno potencijalnih kupaca. Ukomponiramo li u to da se više no ikad pridaje važnost čistim sastojcima, pakiranju koje ne sadrži previše plastike, kutiji koja se može reciklirati i izostanku ikakvog mirisa, čini se nemoguće ugoditi velikom broju ljudi.

Ne zaboravimo ni na pomamu koja nastaje oko raznih beauty noviteta koji često ne opravdaju prvotni interes, no svima nam se urežu u pamćenje kao što je maska Pillow Talk visažistice Charlotte Tilbury koja je oborila rekorde predbilježbe, a nije zadovoljila ni one beauty entuzijaste koji nisu jako zahtjevni.

No, ipak postoje ti neki najprodavaniji beauty proizvodi koji su višestruko i dugotrajno uspjeli opravdati svoju popularnost.

Nedavno ste potrošili rumenilo ili ispraznili još jednu tubu maskare s kojom niste bili zadovoljni ili ste jednostavno raspoloženi za eksperimentiranje? Ako razmišljate o kupnji nekog novog proizvoda i potrebna vam je svježa ideja možete se inspirirati popisom najprodavanijih proizvoda koji uvijek iznova oduševljavaju.

Rumenilo NARS Orgasm

Svake dvije minute se u svijetu proda jedno rumenilo ove nijanse, što ne čudi jer savršeno odgovara svakoj puti, nije prenametljivo, a zahvaljujući ružičastoj boji sa zlatnim mikročesticama, ovisno o željenom efektu, aplikacijom se može postići sasvim prirodan ili intenzivan izgled.

Ruž za usne Charlotte Tilbury Matte Revolution Pillow Talk

Globalno se svake minute proda jedan ovakav ruž, a zvjezdana postava zaljubljenika u njega osigurala mu je planetarnu popularnost. Iako je mat, ruž nije nimalo suh, neutralna boja odgovara gotovo svima, a zaista dugo traje na usnama bez ikakvog razmazivanja. Ako uz njega koristite i istoimenu olovku za usne, efekt će biti još dugotrajniji!

Bronzer Chanel Soleil Tan

Iako Chanel ne objavljuje brojke prodanih proizvoda, ovo je najprodavaniji bronzer i potencijalno najprodavaniji proizvod francuskog brenda, uz Le Volume de Chanel maskaru. Zahvaljujući laganoj kremastoj teksturi koja se fantastično razmazuje i stapa s kožom, dovoljno je jednostavan za nanošenje i onima koji nemaju iskustva s bronzerima. Ne mrvi se, ne klizi s kože te je odlična vrijednost za novac jer pakiranje zaista traje dugo.

Olovka za obrve Anastasia Beverly Hills Brow Wiz

Čak devet olovki proda se svake minute, što garantira da je ovo zaista jedna od najboljih olovaka za obrve. Zahvaljujući izrazito tankom vrhu jednostavno možete iscrtati obrve na potrebnim mjestima te ih zagladiti četkicom koja se nalazi drugoj strani. Dostupna je u deset boja i ne skida se čitav dan. Odlična je za postizanje punih obrva bez umjetnog izgleda.

Sjajilo za usne Soap & Glory Sexy Mother Pucker

Sjajilo punog pigmenta koje nimalo ne isušuje usne, kao što i sam naziv govori, blago ih popunjava pa ćete nakon što ga nanesete osjetiti trnce u usnama. Zahvaljujući nekoliko zaštićenih patenata, posebne Superfill sfere se u kontaktu s usnama šire i tako osiguravaju vlažnost, dok je Lipswell prirodna infuzija ulja zadužena za poticanje cirkulacije usana zbog čega prirodno lagano nateknu.

Maskara Too Faced Better Than Sex

Maskara provokativnog naslova već se godinama smatra jednom od najboljih na tržištu. Pruža nevjerojatan volumen i produljenje trepavica, ne preslikava se i ne mrvi. Jedna je od prvih s iznimno debelom četkicom u obliku broja osam koja hvata svaku i najmanju dlačicu. Mislim da ne moramo ni nadodati da se jedna maskara proda se svakih sedam i pol sekundi!

Puder u prahu Laura Mercier Translucent Loose Setting Powder

 

Puder koji odgovara svakom tipu kože, a u potpunosti “zaključava” makeup na licu te ga čini postojanim, odličan je i ako imate problem s preslikavanjem maskare. Mikrozrnca ovog pudera toliko su lagana da ga uopće ne osjećate na koži, a odlično zamagljuje sitne nesavršenosti. Ne ostavlja dojam težine na licu te se u potpunosti stapa s kožom. Jedan se proda svakih pet minuta!

Maskara za obrve Glossier Boy Brow

Najdraži brend milenijalki, američki Glossier, ima najprodavaniju maskaru za obrve. Među prvima su popularizirali takav tip proizvoda i pune, pomalo neuredne obrve. Maskara definira obrve, daje im dubinu i punoću, a nikada se ne ukruti na obrvama. Dolazi u tri boje i prozirnoj varijanti, a svake 32 sekunde proda se jedna tuba ovog proizvoda.

Puder bareMinerals Original Foundation

Kremasti, lagani puder koji se stapa s kožom bez da je isušuje te ga krasi svilenkasta tekstura najprodavaniji je puder ovakvog tipa. Posebna formula zamagljuje proširene pore i nesavršenosti na licu, a sadrži i SPF15. Formulu čini pet mineralnih sastojaka, a ne sadrži talk, parabene ni štetne sastojke.