Bally

Dina Dončević 26.09.2022.

Najbolje od najboljeg s Tjedna mode u Milanu

Iza nas je modno uzbudljiv tjedan. Modna elita sjatila se u Milano, kako bi iz prvih redova pratila najnovije trendove za sezonu proljeće/ljeto 2023. godine, debije novih kreativnih direktora te druge novitete talijanskih modnih kuća. Bilo je tu i obaranja Guinessovog rekorda, Gucci revije koju su nosili isključivo blizanci te pregršt PR-ovskih poteza poput Paris Hilton koja zatvara reviju brenda Versace ili, pak, Kim Kardashian koja surađivala na kolekciji marke Dolce & Gabanna. U nastavku otkrijte pet najboljih stvari s Tjedna mode u Milanu.

Diesel oborio rekord

Modna marka Diesel doživljava pravu renesansu pod kreativnom palicom belgijskog dizajnera Glenna Martensa. Ne samo da je Diesel od posrnulog postao jedan od najuzbudljivijih brendova u svijetu mode, već u svoje poslovanje počeo primijenjivati načela održivosti i cirkularne ekonomije. Isto tako, brend je vratio dozu provokativnosti u svoje kampanje i kolekcije, ali i druge način komunikacije pa je, primjerice, pozivnica za reviju došla u obliku seksualnog pomagala.

Na pisti je prikazan traper na sto načina, koji je forte brenda Diesel, a kao da ovo sve nije bilo dovoljno da se privuće pozornost na reviju koja je imala čast otvoriti Tjedan mode u Milanu, modeli su hodali oko najveće napuhane skulpture na svijetu koja je ušla u Guinessovu knjigu rekorda.

Debi Rhuigija Villaseñora za Bally

Već smo pisali o povijesti švicarske luksuzne kuće te imenovanju Rhuigija Villaseñora za kreativnog direktora, a sada je došlo vrijeme da dizajner na pistu pošalje prve komade koje je kreirao za Bally. I nije razočarao! Uz njega su debi na Tjednu mode u Milanu imali Filippo Grazioli za Missoni, Marco de Vicenzo za Etro te Maximilian Davis za Ferragamo, no najiščekivaniji komadi bili su svakako oni koje je kreirao vlasnik brenda Rhude i novi kreativni direktor Ballyja. Brend je specijaliziran za kožnatu obuću i modne dodatke, a Villaseñor je predstavio i dvije nove linije –  kupaćih kostima i nakita. Predstavljeno je ukupno 44 lookova, muških i ženskih, a dizajner je podjednako igrao na kartu klasike i seksepila. Kolekcija je okupana bojom, a od materijal se, naravo, ističe koža i to ona sa zmijskim printom u različitim nijansama.

View this post on Instagram

A post shared by Bally (@bally)

Perfektni krojevi, u kombinaciji s bojama i materijalima, samo su dodatno pridonijeli otmjenoj vibri kojom je kolekcija odisala. Bally je dobio osvježenje te postao brend koji ćemo s pozornošću pratiti te se veseliti razigranim novitetima koje očekujemo iz kreativne radionice njihova dizajnera!

Moncler proslavio 70. rođendan

Luksuzni brend je priredio proslavu za pamćenje ispred milanskog Duoma – čak je 1952 ljudi bilo angažirano za performans u sklopu milanskog modnog tjedna koji je u središte stavio njihov model jakne Maya, u bijeloj boji. Od glave do pete su svi umjetnici bili odjeveni u bijele komade Monclera, noseći specijalnu ediciju jakne koja je predstavljena povodom 70. rođendana. Sveukupno 700 pleasača, 200 glazbenika, 100 članova zbora i 952 modela prekrilo je Piazzu di Duomo u bijelo, a sam event je bio otvoren za javnost pa se skupilo više od 18 tisuća ljudi među kojima su bili i Pharrell Williams, Anne Hathaway, Bianca Brandolini, Toni Garn i drugi. Poseban model jakne – Maya 70, u muškoj i ženskoj verziji, dostupna je za kupnju isključivo online na službenoj stranici brenda.

Bottega Veneta i dalje je favorit modnih insajdera

View this post on Instagram

A post shared by Milano Fashion Week (@milanfashionweek)

Nakon senzacionalnog debija, Matthieu Blazy je predstavio i svoju drugu kolekciju za talijansku modnu kuću. Njegov prethodnik, Daniel Lee, bio je miljenik modnih insajdera, a njegovu je poziciju dostojno preuzeo Blazy. Nastavno na prethodnu kolekciju, kreativni direktor predstavio je viziju za odijevanje svojih klijenata u svim prilikama – zato su se na pisti pojavili i totalno casual komadi poput traperica, pamučnih t-shirteva i flaner košulja, ali s Bottega Veneta twistom jer su svi bili izrađeni od kože. Da bi se postigao izgled karirane flanel košulje, koju je na pisti nosila Kate Moss, na kožu se 12 puta aplicirao print kako bi se djelovala što vjerodostojnije.

View this post on Instagram

A post shared by MODELS (@runwaycatwalks)

Neopaženo nisu mogle proći ni torbice – klasični muški i ženski tote modeli od isprepletene kože ukrali su svu pažnju modernijim komadima. Na pisti je bilo prisutno i puno teksture, putem žakarda, ali i odjeća koja zbog asimetričnih krojeva ili, pak, dodatka resica djeluje dinamično. Spektakularno je izgledala i sama pista, koja je bila posveta radu dizajnera Gaetana Pescea i njegovo djelo, a šarenilo postignuto smolom u boji činilo je idealan kontrast elegantnim komadima koji su se izmijenjivali na pisti.

Nova era Ferragama

Ususret reviji na kojoj je svoje komade po prvi put trebao pokazati novi kreativni direktor Maximilian Davis objavljeno je da brend izbacuje ime svojeg osnivača Salvatorea iz naziva. Uz to, Ferragamo crvena postala je nova službena boja brenda, a ako nekome to nije bilo jasno već iz objava na društvenim mrežama, scenografija na reviji koja je bila kompletno crvena te komadi koji su se izmijenjivali na pisti, jasno su to dali do znanja.

View this post on Instagram

A post shared by FERRAGAMO (@ferragamo)

Crvena je referenca na bogato naslijeđe obitelji Ferragamo, a komadi optočeni kristalima podsjećaju na crvene skupocjene cipele koje je talijanski brend dizajnirao za Marilyn Monroe 1959. godine. Odjeća je besprijekorno krojena, a izbor tkanina je perfektan,  te se savršeno stapaju s bojama izlaska i zalaska sunca koje je Davis koristio kao inspiraciju. Nadahnuće je dizajner pronašao i u arhivu kuće, ali i u “new Hollywood” looku. Njegov debi definitivno će ostati zapamćen, a čini se kako još puno toga možemo očekivati od 27-godišnjeg kreatora.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: PR, Instagram