@miusoleil

Ana Svetina 23.10.2025.

MiuSoleil je hrvatski brend koji dječju odjeću pretvara u priču o nježnosti, rastu i svjesnom roditeljstvu

Brend MiuSoleil osvaja pažnju roditelja koji traže više od samo odjeće za djecu. Ručno rađen, održiv i promišljen u svakom detalju, ovaj hrvatski brend nastao je iz osobne potrebe, a danas predstavlja spoj estetike, udobnosti i podrške roditeljstvu. S njegovom osnivačicom Adrijanom Ukalović razgovarali smo o inspiraciji, filozofiji brenda i planovima koji slijede.

@miusoleil

MagMe: Kako je nastala ideja za MiuSoleil? Sjećate li se trenutka kada ste odlučili da želite stvoriti vlastiti brend dječje odjeće?

Adrijana Ukalović: Da, dobro se sjećam tog trenutka. Bilo je to mjesec dana prije prvog rođendana moje kćeri. U potrazi za outfitom za njen prvi rođendan, odlučila sam da želim našem tržištu ponuditi nešto novo, što je meni u tom trenutku nedostajalo, a kako se kasnije pokazalo, nešto što je potrebno. Tražila sam outfit koji je dovoljno poseban da bi bio prigodan za jednu svečanost, ali opet nosiv, udoban i po mogućnosti izrađen od organskog pamuka. Kako sam svoju potragu završila i “problem” riješila narudžbom inozemnog branda, s naravno, visokim troškovima i dugim rokom dostave, bilo je jasno da postoji prostor za brend koji rješava sve navedene probleme.

MagMe: Ime vašeg brenda zvuči vrlo nježno i poetično. Što znači MiuSoleil i kako ste došli do tog imena?

AU: Ime je zapravo bio jednostavan i logičan izbor. Prvi dio imena je vezan uz ime moje kćeri, a drugi dio je francuska riječ u prijevodu “sunce”. Kako je brend namijenjen djeci, idealan izbor riječi ako nas pitate, jer što su djeca drugo ovom svijetu nego svjetlost, toplina i sjaj. A uz to, vjerujem kako je svaka mama barem jednom svom djetetu rekla: “Ti si moje sunce”.

@miusoleil

MagMe: MiuSoleil ističe slobodu kretanja i nježnost na koži. Kako ste birali materijale i koliko je bilo izazovno pronaći one koji zadovoljavaju i kvalitetu i održivost?

AU: Veliki naglasak stavljamo upravo na materijale, kriterije smo postavili visoko i od njih ne odustajemo.

Važno je da su materijali certificirani, pouzdanog organskog podrijetla, a pravi je izazov bio pomiriti sve kriterije.

Naša misija je podržati djecu u njihovom rastu i razvoju, pazeći na svaki izbor koji napravimo u procesu proizvodnje i našem poslovanju, to je obećanje koje smo dali sebi, ali i svim našim kupcima, stoga je izbor materija bio ključan u tom procesu. Danas, smo izuzetno zadovoljni na napravljeni izbor, zbilja je potrebno uživo vidjeti naše proizvode i dodirnuti materijal kako bi se zaista osjetila razlika. Prve reakcije naših kupaca su bile da je materijal nadmašio očekivanja i da se ovako nešto još nije moglo vidjeti u Hrvatskoj.

MagMe: Vaša prva kolekcija “Gentle Bloom” nosi poseban potpis. Kako je došlo do suradnje s ilustratoricom Merely Susan i što za vas simbolizira taj uzorak?

AU: Naša prva kolekcija “Gentle Bloom” zapravo je postavila temelje estetike i vrijednosti MiuSoleil brenda. Ideja je bila da uzorak bude nježan, ali istovremeno snažan u svom izrazu. Tako je došlo do suradnje s ilustratoricom Merely Susan, čiji radovi odišu upravo tom profinjenošću i smirenošću koju smo željeli utkati u brend. Uzorak simbolizira rast i nježnost, podsjetnik na to koliko je djetinjstvo krhko, ali istovremeno snažno. Ponosni smo jer imamo licencu za uzorak i kao takav je jedinstven.

@miusoleil

MagMe: Sve proizvodite lokalno i ručno. Koliko vam je važno zadržati taj lokalni, ručno rađeni karakter u današnjem ubrzanom modnom svijetu?

AU: Ručna izrada i lokalna proizvodnja od samog su početka nit vodilja MiuSoleil brenda i zapravo rješenje problema koji smo prepoznali na tržištu. Vjerujemo u važnost očuvanja lokalne proizvodnje, angažiranjem male obiteljske tvornice koji su majstori svog zanata. Naše kolekcije nastaju u malim, pažljivo planiranim serijama, od certificiranih organskih materijala, i upravo je ta posvećenost detaljima, dugotrajnosti i kvaliteti svojevrstan otpor ubrzanom modnom svijetu. To je ujedno i podsjetnik da se ljepota ne nalazi u količini nego u promišljenosti, dugotrajnosti i ljudskom dodiru koji stoji iza svakog komada.

MagMe: Često ističete da MiuSoleil nije samo odjeća, već i podrška roditeljima. Možete li nam reći nešto više o suradnji s Psidactom i kako se ideja povezivanja roditelja i djece odražava kroz vaš brend?

AU: Uvijek težimo biti više od brenda koji nudi samo odjeću. Naša cilj je pružiti podršku roditeljima u izazovnom putu roditeljstva, a time u konačnici podržati djecu u njihovom rastu i razvoju. Zbog toga smo s ponosom ostvarili suradnju s brendom Psidacta, koji se usmjerio na dječji razvoj i jačanje roditeljskih vještina. Stručnjakinje iz Psidacte podijelile su s nama svoje stručne savjete, koji su sada sastavni dio naših zahvalnica. Naime, zahvalnice koje prate naše proizvode nisu standardne, one su osmišljene kao korisni mini vodiči za roditelje. Umjesto uobičajenih poruka, ponudili smo im male podsjetnike za bolje poticanje djetetova razvoja. Ovaj korak ne samo da naglašava našu posvećenost cjelokupnom djetetovom razvoju, već i našu želju da, kroz naš brend, roditeljima budemo podrška u svakom aspektu odrastanja njihovih mališana. MiuSoleil je posvećen stvaranju nečega više od same odjeće, težimo biti partner u stvaranju kvalitetnih i značajnih trenutaka između roditelja i djece.

@miusoleil

MagMe: Roditeljstvo je veliko nadahnuće, ali i izazov. Kako je vaše osobno iskustvo roditeljstva utjecalo na stvaranje MiuSoleil kolekcije?

AU: Roditeljstvo je u mnogočemu oblikovalo MiuSoleil. Kad postaneš roditelj, počneš promatrati svijet kroz neku novu prizmu, promijene se prioriteti, senzibilitet i način na koji promatraš svijet. Odjednom, svaki detalj koji dotiče tvoje dijete postaje važan. Kako materijal diše, kako se održava i kako izgleda nakon desetog nošenja. Stoga, MiuSoleil se rodio kao prirodan nastavak mog majčinstva, želja da spojim estetiku i funkcionalnost, da ponudim odjeću koja ne oduševljava samo na prvi pogled, nego koja se rado nosi i čuva za drugu djecu ili poklanja članovima obitelji i prijateljima koji su u iščekivanju.

MagMe: Estetika vašeg brenda odiše smirenošću, prirodnošću i nježnošću. Kako biste opisali vizualni identitet MiuSoleila i što želite da roditelji i djeca osjete kad vide ili dotaknu vaše komade?

AU: Svaki komad odražava pažljivo razmišljanje o estetici i funkcionalnosti. Kroz kreativnu igru boja, uzoraka i krojeva, stvaramo odjeću koja ističe individualnost svakog djeteta, dok istovremeno zrači suptilnom ljupkošću. Svaki komad odiše prirodnom elegancijom, bez viška detalja, ali s dovoljno pažnje da se osjeti promišljenost iza svakog šava.

Želja je da roditelji osjete povjerenje u materijal, izradu i trajnost, a dijete koje nosi MiuSoleil odjeću, želim da osjeti udobnost, lakoću i slobodu pokreta.

Ono što smo se nadali da će naši kupci prepoznati kod nas se i dogodilo. Veliki dio pozitivnih komentara odlazi upravo na mekoću materijala i detalje i kvalitetu izrade. Na to smo posebno ponosni, to je ono što ističemo, ali i što kupci prepoznaju.

@miusoleil

MagMe: Održivost je danas važnija nego ikad. Na koji način MiuSoleil promiče održive prakse – od izbora materijala do pakiranja i same proizvodnje?

AU: Naše poslovanje donosi konkretan pozitivan utjecaj kroz tri ključna područja. Prvo, tu je održivost i ekološka odgovornost: biramo organske, certificirane materijale, proizvodimo lokalno i surađujemo s malom obiteljskom tvornicom, čime podržavamo lokalnu ekonomiju i osiguravamo poštene radne uvjete. Pažnju posvećujemo i detaljima poput korištenja reciklirane, ekološke ambalaže.

Drugo područje je društveni utjecaj i podrška roditeljima. Kroz edukativne sadržaje i suradnje sa stručnjacima, nastojimo pružiti podršku roditeljima jer vjerujemo da briga za djecu počinje brigom za one koji ih odgajaju. Treće, jednako važno, promičemo svjesnu potrošnju i mijenjanje navika: manje, ali kvalitetnije. Naša odjeća dizajnirana je da traje, da se čuva, nasljeđuje i prenosi dalje, stvarajući tako krug odgovornosti i poštovanja prema stvarima koje nosimo i vrijednostima koje živimo.

MagMe: Što slijedi za MiuSoleil? Planirate li proširenje kolekcije, nove suradnje ili možda posebne projekte posvećene roditeljima?

AU: Ispred brenda je uzbudljivo razdoblje. U pripremi je nova kolekcija dodataka za djecu, s posebnim naglaskom na proizvode za novorođenčad, koju ćemo uskoro predstaviti. Uz kolekciju, razvijamo i seriju radionica posvećenih povezivanju i edukaciji roditelja u suradnji sa stručnim partnerima koji dijele naše vrijednosti i vjeru u svjesno roditeljstvo. Na taj način želimo da MiuSoleil ne bude samo brend, već prostor podrške, zajedništva i inspiracije.

Naš cilj je da ostanemo vjerni sebi, stvarati promišljeno, s poštovanjem prema djetetu, roditelju i prirodi.

Jer vjerujemo da istinska ljepota leži u jednostavnosti i pažnji.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: MiuSoleil