Meghan Markle lansira vlastiti lifestyle brend!

Vojvotkinja od Sussexa Meghan Markle jučer se nakon četiri godine izbivanja s društvenih mreža vratila – i to s velikom viješću! Naime, pokreće vlastiti lifestyle brend o kojem nije još puno otkrila, međutim već u nekoliko sati novi je Instagram profil novog brenda prikupio više od 200 tisuća pratitelja.

Brend American Riviera Orchard najavljen je putem devet objava koje zajedno tvore pozlaćeni logo i grb marke, a brojni obožavatelji navode kako se radi o logu koji je ispisan kaligrafijom vojvotkinje od Sussexa.

U snimci koja je sinoć podijeljena na storyju, može se vidjeti Markle kako šeće svojom vilom u Montecitu, dok kuha i uređuje svoj dom. Jasno je za ustvrditi da se radi o brendu koji će u asortimanu imati proizvode za dekoriranje doma, ali i hranu i sve ono što čini život oko kuće.

Ova vijest stiže šest godina nakon zatvaranja lifestyle bloga “The Tig”, koji je Markle osnovala 2014. godine, dok je snimala seriju Suits i otprilike godinu dana prije nego što je upoznala princa Harryja. Na blogu je sama pisala o temama s fokusom na putovanja, modu, ljepotu i ljubav prema sebi, stoga ovaj novi pothvat vojvotkinje nije začudio brojne obožavatelje.

Također, brojni korisnici putem komentara na društvenim mrežama navode kako se pokretanje brenda događa paralelno s novim kuharskim showom na Netflixu, s kojim vojvode od Sussexa imaju višemilijunski ugovor. U showu će sudjelovati i sama Markle, a spominje se i njezina kuharica koja bi trebala biti dijelom asortimana novog brenda.

Točan datum lansiranja još nije poznat, no ako ga željno iščekujete poput nas, pretplatite se na listu čekanja na službenoj stranici!

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Instagram 

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0