Dina Dončević 10.09.2021.

Meet the brand: Memo Paris

Mirisi su sredstva koja mogu potaknuti najsnažnija sjećanja, a upravo je to bio cilj Clari Molloy i njezinom suprugu Johnu kad su 2007. osnovali parfemsku kuću Memo Paris. “Da bi parfem imao snagu sjećanja, morate mu dopustiti da s vremenom postaje sve bolji i bolji”, tvrde iz brenda, što u prijevodu znači da su njihovi mirisi formulirani da traju satima i da se poboljšavaju s dugotrajnim nošenjem na koži.

Ako se pita kreativne supružnike, samo putovanje je destinacija, a njihovi su mirisi inspirirani ljubavi prema putovanjima i istraživanju te svoj ljepoti koju nam priroda može pružiti. Vrijeme putovanja integralan je dio sveukupnog iskustva i esencijalan je za otkrivanje svih ljepota putem. Kreiranje parfema smatraju sličnim putovanjem u kojem su strpljivost i visoki standardi bitni kako bi se postigao određen olfaktorni efekt. Kreiranjem takvih parfema, koji su inspirirani putovanjima i destinacijama, Memo Paris uspio je stvoriti predivnu olfaktornu mapu svijeta.

A najljepša mjesta na svijetu, kojima se odaje počast, zaslužuju najaromatičnije mirisne sastojke parfema. Kad su u pitanju sastojci koji se koriste, za brend Memo Paris ograničenja ne postoje, jedino je bitno postići notu koja će na pravilan način reflektirati određene destinacije kao što su Argentina, Sintra, Granada ili Krf te mirise koje se vežu za pojedine zemlje poput afričke, irske ili talijanske kože. Parfumeri kuće, dakle, imaju potpunu slobodu u kreiranju kompozicija, a glavni cilj je “zarobiti” miris određenog mjesta koje im je inspiracija.

Karakteristično je za Memo Paris parfeme je da su svježi, ali i odvažni, da u sebi kriju neke iznenađujuće sastojke koji im daju poseban pečat te da nose i dozu vintage duha – kolekcija Nomadic Leathers hommage je antiknim vintage kovčezima i torbama s kojima se putovalo u prošlosti. No, ono što je najveća prednost parfema brenda je da su stvoreni da traju, da s nošenjem postaju još bolji i da koža kao da ih memorira te ih s vremenom otpušta.

Brend ima kolekciju floranih, drvenastih, voćnih i aromatičnih mirisa, a među bestsellerima iz te kategorije nalaze se Marfa, Argentina, Sintra i Inle, kao predstavnici cvjetnih nota. No, posebno se ističe jedna kategorija, a to su parfemi posvećeni koži koji su apsolutni bestseller brenda Memo Paris. Od afričke, irske, talijanske, ruske pa sve do sicilijanske, marokanske i toskanske, nema mirisa kože kojeg nisu pokrili, a African Leather, Irish Leather i French Leather parfemi ističu se kao predvodnici te kategorije.

Uz parfeme, brend Memo Paris kreira i difuzore mirisa za kuću, mirisne svijeće, mirisna ulja za tijelo, kreme i gelove za ruke, sapune, parfeme za kosu i gelove za tuširanje pa ako želite isprobati neke od njihovih mirisa, a niste spremni uložiti u bočicu Eau de Parfum naslijepo možete naručiti neki od tih mirisnih proizvoda. Isto tako, putem njihove stranice dostupni su i testeri pomoću kojih mirise možete isprobati na svojoj koži. Dio proizvoda brenda odnedavno je dostupno za kupnju putem stranice Net-a-Porter, no ponuda na službenom webshopu puno je bogatija.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Instagram