Dina Dončević 26.04.2022.

MagMe Pick: Dior Addict ruž za usne

Prvi ruž za usne koji je osmišljen kao modni dodatak – Dior Addict, dobio je novu verziju pod vodstvom Petera Philipsa, kreativnog i imidž direktora Dior Makeupa i poziva žene da zablistaju jače nego ikad. Dior Addict je prije svega izraz slobodne, beskompromisne, blistave ženstvenosti, a uz to je i prvi “naopako” ruž za usne koji je prekršio pravila. Danas sinonim za ekstremni sjaj, boje u trendu i slobodoumne žene, ovaj ruž za usne zadržao je svoj avangardni identitet dok piše novo poglavlje u svojoj povijesti, još nevjerojatnije, modernije i prirodnije nego ikad.

Kako bi proslavili ovu novu eru, laboratoriji Peter Philips i Dior razvili su pravu revolucionarnu formulaciju za ruž za usne s iznimnim sjajem koji se sada sastoji od 90 posto sastojaka prirodnog porijekla i njeguje usne. Stvorena je nova paleta od 40 vrlo poželjnih nijansi, s novim klasicima i originalnim kreacijama, uključujući novi Dior 8, ultra trendi nijansu boje cigle.

“S novom linijom ruževa Dior Addict težimo izvrsnosti u dizajnu, boji i sjaju. Nudimo širok raspon nijansi u izvrsnoj formuli. Povrh toga, vaš refillable ruž za usne može dobiti svoj vlastiti ormar s našim novim pakiranjima inspiriranim modnom pistom. Ovo je Dior, ovisan o ljepoti, modi i sjaju u najvećoj mjeri”, izjavio je Philips.

Dior Addict predstavljen je u lakiranoj kutiji s efektom crnog vinila, s dekonstruiranim Diorovim kosim logom na rubu u znak počasti njegovom avangardnom podrijetlu. Zahvaljujući svom refill sustavu, Dior vam omogućuje da svake sezone birate novo ruho, inspirirano modnom pistom kuće.

Ponovno osmišljen u laboratorijima Dior, Dior Addict se može pohvaliti novom formulom koja se sastoji od 90 posto sastojaka prirodnog porijekla, a trebalo je oko 200 pokušaja i dvije godine rada da bi se postigla iznimna učinkovitost revolucionarne formule – 24 sata kontinuirane hidratacije2, 6 sati nošenja, sjaj s efektom laka i poboljšano prianjanje na kožu za veću preciznost nakon nanošenja.

Ova formula kombinira vosak jasmina, dobiven od omiljenog cvijeta Christiana Diora, s biljnim uljima za postizanje zrcalnog sjaja. Po prvi put u svojoj povijesti Dior koristi vosak jasmina koji sadrži masne kiseline s hranjivim učinkom koje pomažu hidratizirati usne za optimalnu udobnost, dok ulja pomažu u stvaranju tankog sloja koji se taloži na usnama i doprinosi savršenoj raspodjeli pigmenata za besprijekoran rezultat u jednom potezu. Ulje šljive, posebno bogato hranjivim i zaglađujućim esencijalnim masnim kiselinama omega 6 i 9, pomaže hidratizirati usne tijekom 24 sata.

Ovaj ruž se topi na usnama stvarajući udoban, lagani film s ekstremnim sjajem, a poseban je i zbog mirisa –  note crvenog bobičastog voća, u kombinaciji s grasse jasminom ručno ubranim na imanjima koja rade u partnerstvu s kućom Dior, daju potpis je neponovljive senzualnosti Dior Addicta. Ruž je dostupan u 40 nijansi visokog sjaja pa Dior Addict paleta ispunjava sve želje za samoizražavanjem i pristaje svim stilovima.

Paleta boja sastoji se i od četiri nijanse koje su već postale kultne – Dior 8, predstavlja sretan broj kuće, a riječ je o revolucionarnoj nijanse ciglene crvene koja razbija kodove klasične crvene za sjajan i trendi izgled. Ovo je nijansa, kako otkriva Philips, koja odgovara većini puti. Dior 100 Nude Look daje dozu sofisticiranosti klasičnoj bež boji, reinterpretaciji greige nijanse koju je kreirao sam Christian Dior. Dior 720 Icône predstavlja intenzivnu ružičastu osvjetljava lice, dok je Dior 525 Chérie je sjajna, živahna ružičasta nijansa koja je dobila naziv po ženama s 30 Avenue Montaigne (“premières” ili glavne krojačice, modeli, klijentice…) koje je Christian Dior nazvao “chéries”.

Dizajniran kao modni dodatak, ruž je predstavljen u četiri futrole inspirirane kodovima modne kuće Dior, a svaka je ukrašena Diorovim logom i prepoznatljivim srebrnim biserom. Tako možete odabrati futrolu i refill nijansu kako biste personalizirali svoj Dior Addict prema vašim modnim željama. Ovaj novi asortiman veliča nevjerojatno bogatu modnu baštinu brenda,  ali i angažman na održivoj ljepoti – po prvi put, Dior Addict futrole su ekološki dizajnirane i mogu se ponovno puniti.

Kao ambasadorice nove formule Dior Addict ruža odabrane su tri dame koje iz brenda prozivaju fascinantnima, izražajnima i zadivljujućima. Svaka od njih ima vlastiti stil, svoj kreativan svijet i, iznad svega, svoju izraženu osobnost, a one su glumica Anya Taylor-Joy, pjevačica korejske K-pop grupe Blackpink, plesačica, manekenka i glumica Jisoo te francuska umjetnica, poznata i kao “Flamme de Pigalle”, Sharon Alexie.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: PR