Ana Svetina 18.06.2025.

Lunilou predstavio još cool ljetnih komada, a lica kampanje su ponovno Mateo Kovačić i Joško Gvardiol

Nakon nostalgične retro kampanje s prizorima iz djetinjstva, drugi dio ljetne kolekcije Lunilou u suradnji s Mateom Kovačićem i Joškom Gvardiolom donosi potpuno drugačiji ritam – onaj koji bira mir ispred buke, hladovinu umjesto reflektora i pravo ljetno opuštanje umjesto utrke s trendovima.

Nova kampanja smještena je na neimenovanoj terasi iz snova, gdje se ništa ne događa prebrzo, ali se sve osjeća ispravno. U fokusu nisu lokacija ni kulise, već emocija: pogled u daljinu, sunce koje pada na lice, limunada u ruci i društvo koje godi duši. Jer kako poručuje Lunilou, “nije bitno gdje si – bitno je kako si”.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by lunilou official (@lunilou)

Mateo duhovito priznaje da mu je najveći izazov bio “ne odrezati prst dok glumi da zna rezati limun”, dok se Joško samo nasmijano prisjeća: “Htio sam nositi kratke hlače i ležati. Mislim da sam isporučio”.

Kolekcija, kao i poruka, odiše jednostavnošću: oversized košulje u pastelnim tonovima, kratke hlače boje vanilije, udobne kupaće gaćice i nezaobilazni prugasti ručnici — sve izrađeno od prirodnih, održivih materijala po kojima je Lunilou već prepoznatljiv.

Vizualni identitet kampanje potpisuje Izabel Kovačić, čije kreativno vodstvo ponovno donosi estetiku bez forsiranja, emociju bez prenaglašavanja — atmosferu koja miriše na sunce, sol i čisto zadovoljstvo. U vremenu u kojem svi jure, Lunilou poziva da usporimo. I šapće: sporije. mekše. opuštenije. Kolekcija je dostupna na Lunilou stranici, a da, i ti prugasti ručnici iz kampanje postoje. I da, i vi ih možete imati.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: PR