Proizvodi za njegu kose John Frieda pripadaju u one kultne, nezaobilazne šampone, regeneratore, maske i serume koji svojom kvalitetom odskaču od mainstreama. Iako se prodaju u drogerijama, daleko su od jeftinih šampona i seruma.

Osnivač brenda rođen je u Engleskoj 1951. godine kao dijete poljskih migranata. Frizerska struka odavno je bila dio obiteljskog nasljeđa – djed je bio poznati brijač, a otac, koji se bavio ženskim frizurama kao klijentice je imao Avu Gardner, Eleanor Roosevelt i Clementine Churchill. Iako je sanjao o tome da postane doktor, Frieda je uspio pasti na svim ispitima u srednjoj školi zahvaljujući burnim tinejdžerskim danima. Kako bi izbjegao pisanje domaće zadaće, zaposlio se kod oca u frizerskom salonu. Uvidjevši sinov talent, otac mu je pomogao da dobije praksu u najboljem salonu u Londonu, House of Leonard, gdje je već nakon mjesec dana postao glavni asistent vlasnika Leonarda Lewisa te je bio zadužen za izgled kose Diane Ross i Jacqueline Kennedy Onassis.Nakon otvaranja vlastitog salona 1976. godine, nije ni slutio da će osmisliti jednu od povijesno najprepoznatijih frizura, tzv. Purdy cut, te da će mu to osigurati zvjezdani status i klijentelu. Jedna od klijentica bila je i, tada javnosti nepoznata, Lady Diana Spencer koju danas svi znamo kao Lady Di. Radeći na raznim snimanjima i s modelima, imao je nebrojeno mnogo trikova za najbolje izvedbe frizura, pa je sredinom osamdesetih, u suradnji s kemičarima, vodeći se idejom funkcionalnih proizvoda, kreirao svoju prvu liniju za kosu. Losion za jačanje kose postao je toliko popularan da su žene iz cijelog Londona počele dolaziti u salon kako bi ga kupile.

Engleski lanac drogerija Boots uvrstio je njegove proizvode na svoje police krajem 80-ih godina prošlog stoljeća, a nedugo nakon toga upoznao je Gail Federici, svoju buduću poslovnu partnericu, koja mu je u trenutku kada su narudžbe prerasle milijun bočica, pomogla u osnivanju kompanije “John Frieda Professional Hair Care Inc.” te postala ravnopravna suvlasnica brenda.

Devedesete su obilježile Friedinu jaku dominaciju na američkom tržištu, pogotovo s proizvodom “Frizz-Ease”, koji se u doba kada je iznos od 5 američkih dolara bio visoka cijena za proizvod, koštao 9,99 dolara te pomeo konkurenciju.

Ponovni golemi uspjeh postiže krajem 90-ih linijom proizvoda namijenjenih plavušama – “Sheer Blonde”. Bili su to prvi djelotvorna linija posebno kreirana za svijetlu kosu, koja je proširena sa sedam na sveukupno 10 proizvoda.

John Frieda otvorio je i nove salone u Los Angelesu i Parizu, uz tri postojeća u Londonu, a klijentica mu je odmah postala i Meg Ryan, za čije je frizure bio zaslužan za vrijeme najveće slave.

U kolovozu 2002. Frieda i Federici prodali su svoju kompaniju “The Andrew Jergens Company”, podružnici “Kao Corporation” za 450 milijuna dolara. Frizerski saloni nisu bili dio dogovora te su ostali u njihovom vlasništvu. Kako je više novca moglo biti uloženo u istraživanje, lansirane su i linije za brinete i bojom tretiranu kosu.

Proizvodi za njegu kose s potpisom Johna Freide pružaju odličnu vrijednost za novac, a u nastavku otkrijte nama omiljene.