
Lidija Lešić predstavila novu My Choice kolekciju prekrasnih heklanih komada
Hrvatski modni brend My Choice s ponosom predstavlja novu kampanju i ljetnu kolekciju za sezonu 2025. pod nazivom “Neprekidna nit”
Inspirirana bogatom slavonskom tradicijom, naslijeđem ručnog rada i emocijom koju tkanina može prenijeti, “Neprekidna nit” priča je o povezanosti – između prošlosti i sadašnjosti, između ruke koja stvara i srca koje pamti. Svaka nit utkana u nove komade nosi sa sobom sjećanja, vrijednosti i emocije koje ne blijede.
Kolekcija donosi ručno rađene komade koji su nastali s puno pažnje, strpljenja i ljubavi prema detaljima. Nježne heklane strukture, prirodni materijali i tople boje evociraju duh djetinjstva, miris ljeta u dvorištima naših baka i osjećaj pripadnosti nečemu većem. U kolekciji se ističu novi komadi poput haljine na kopčanje i posebno bogate duge haljine koja se hekla čak 3 mjeseca.
Tu su i modeli kupaćih kostima, kao i ručno rađeni kompleti inspirirani tradicionalnim uzorcima reinterpretirani na moderan način. Svaki je komad ručno rađen, dolazi u nekoliko boja i veličina – prilagodljiv je, udoban i inkluzivan. Tu su i novi modeli torbi i modnih dodataka poput preslatke marama-kapice – svi izrađeni ručno, s fokusom na održivost i slow fashion filozofiju.
U vremenu koje traži brzinu, My Choice bira kontinuitet. Spoj korijena i suvremenosti. Ova kolekcija slavi ne samo estetiku, već i vrijednosti koje se prenose s generacije na generaciju – kroz priču, kroz nit, kroz ručni rad.
Kampanja je snimana u srcu Slavonije, u Bošnjacima i Županji – na lokacijama koje odišu toplinom, ljepotom tradicije i jednostavnošću života koji se pamti. Zelenilo slavonskih ravnica, starinske kuće, vezene zavjese i tišina dvorišta pružili su savršen okvir priči koju ova kolekcija donosi. gdje sve počinje i gdje svaka nit ima svoje značenje.
Fotografije i video materijali koji pričaju ovu priču nastali su pod okom talentiranog Danka Šimunovića, dok je kreativni koncept razvijen timski, uz savjetovanje Marka Medića. Pred objektivom se našla Lidija Lešić, vlasnica brenda, koju je za ovu kampanju šminkala Ana Šumanovac iz Bošnjaka, a za kosu su zaslužne cure iz salona Sophie u Zagrebu.
“Neprekidna nit” nije samo kampanja – to je identitet. To je podsjetnik da se vrijednosti koje čuvamo – ne prekidaju. Za više informacija i fotografije posjetite službenu stranicu ili pratite Instagram profil brenda.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Danko Šimunović