Tara Grbčić 10.07.2017.

LEGO kampanja poziva na građenje budućnosti

Marketinška agencija Ogilvy Bangkok predstavila je novo rješenje postera za LEGO. Projekt naziva “Build the Future” potiče djecu da žive svoje snove i sami grade karijeru- kockicu po kockicu. Za postere su kreirane 3D ilustracije, a najveća pozornost posvećena je svjetlu i sjeni.

Posteri prikazuju djevojčicu astronautkinju u svemirskom osvjetljenju, mali roker je prikazan kao da se nalazi na koncertu, a budući vatrogasac u vatrenom okruženju.

“Ultimativna svrha LEGO-a je inspirirati i razviti djecu da razmišljaju kreativno, sistematično i oslobode svoj potencijal kako bi sami oblikovali svoju budućnost. Brend vjeruje da je igra ključni element u razvoju i rastu djeteta.”- Nopadol Srikieatikajohn, potpredsjednik Ogilvy Thailand

Reklame su prikazane još na filmskom festivalu u Cannesu gdje su osvojile tri srebrna i jednog brončanog Lava u kategoriji printanih i outdoor oglasa.

Foto: Lego