LEGO kampanja poziva na građenje budućnosti
Marketinška agencija Ogilvy Bangkok predstavila je novo rješenje postera za LEGO. Projekt naziva “Build the Future” potiče djecu da žive svoje snove i sami grade karijeru- kockicu po kockicu. Za postere su kreirane 3D ilustracije, a najveća pozornost posvećena je svjetlu i sjeni.
Posteri prikazuju djevojčicu astronautkinju u svemirskom osvjetljenju, mali roker je prikazan kao da se nalazi na koncertu, a budući vatrogasac u vatrenom okruženju.
“Ultimativna svrha LEGO-a je inspirirati i razviti djecu da razmišljaju kreativno, sistematično i oslobode svoj potencijal kako bi sami oblikovali svoju budućnost. Brend vjeruje da je igra ključni element u razvoju i rastu djeteta.”- Nopadol Srikieatikajohn, potpredsjednik Ogilvy Thailand
Reklame su prikazane još na filmskom festivalu u Cannesu gdje su osvojile tri srebrna i jednog brončanog Lava u kategoriji printanih i outdoor oglasa.
Foto: Lego