MagMe MagMe 21.11.2022.

Lancôme proslavio 10. rođendan jednog od najpopularnijih mirisa na svijetu, evo kako je bilo!

Prošlog je tjedna brend Lancôme obilježio 10 godina kultne parfemske vode “La Vie Est Belle”, mirisa koji odiše srećom, večerom u restoranu Eateria Zagreb. Ovu obljetnicu 2022. godine brend je obilježio i početkom novog razdoblja za Lancôme kao brend mirisa. S novom bočicom, od sad nadopunjivom, stigla je i nova poruka: “Sreća je udaljena samo jedan korak. Sve što trebate učiniti je zakoračiti. Život kreiramo sami. Učinite ga prekrasnim”.

Od onog trenutka kada je brend Lancôme 2012. predstavio novi miris za žene, njegova pozitivna poruka i originalnost, odnosno gurmanska nota irisa s bogatom povijesti u industriji parfema, odjeknule su kod brojnih žena i učinile ga omiljenim mirisom. Bio je to miris sreće.

Priča o uspjehu parfemske vode “La Vie est Belle nadilazi njegov neodoljiv miris, a započinje u najljepšem uvjerenju koje Lancôme želi podijeliti sa svijetom – “život je lijep”. Deset godina kasnije, kada slavimo rođendan našeg legendarnog mirisa, vrijeme je da promotrimo njegov značaj u današnjem svijetu. Što nas čini sretnima, a što nas sprječava u tome? 

Više od stotinjak gostiju s ove raskošne večeri ponijelo je uspomene i jedinstvene poklone. Umjetnica Maya Beus tijekom cijele večeri upijala je i bilježila glamurozne stylinge i trenutke koji su ovjekovječeni kroz mirisne modne portrete u akvarel tehnici. Naravno, večer posvećena kultnom mirisu ne bi bila potpuna bez same parfemske vode, pa su uzvanici kao poklon primili i vlastiti primjerak legendarne bočice s dodatkom gravure rađene ručno, tijekom trajanja eventa.

“La Vie est Belle je stekao simbol kultnog mirisa, na svjetskom i našem tržištu. Uspjeh leži u savršenoj kombinaciji samog mirisa obogaćenog irisom i bočice s ugraviranim osmijehom, glavnog lica svih ovih godina- Julije Roberts te branda iz kojeg je nastao. Ove četiri komponente stvorile su jedan od najprodavanijih mirisa koji već 10 godina simbolizira Lancômeovu filozofiju sreće! Ovom proslavom željeli smo zimski dan u studenom pretvoriti u proljeće. Dress code je zabranio crninu te smo se  glazbom, cvijećem u društvu najbližih suradnika podsjetili da je Život uistinu lijep”, izjavila je Koraljka Spremić, Brand Business Leader Lancômea.

Tko se sve pojavio otkrijte u galeriji iznad, a kakva je bila atmosfera pogledajte u nastavku.

Fotografije: Lancôme