Kako su se posjetiteljice provele na MOMS CLUB eventu i s kojim su se brendovima mogle upoznati

Jučer smo u društvu brojnih poznatih mama i trudnica predstavili novu rubriku MagMe lifestyle portala – MOMS CLUB. U rubrici ćete redovito moći čitati teme vezane uz majčinstvo, trudnoću, roditeljstvo, odgoj djece, savjete za prve dane s bebom i slično, kao i članke naših stručnih suradnika.

Kako bismo čim bolje približili novu rubriku našoj publici, organizirali smo offline druženje na kojem su posjetiteljice poput Korane Gvozdić, Izabel Kovačić, Anamarije Brkić, Pamele Badžek, Iris Cekuš, Matee Ibanez, Lidije Lešić, Nike Kamenski, Lade Mitrašinović, Ivane Petković Čevre, Ane Ruže Jurman, Ane Andabak Volk, Ane Tevšić Nauković i Ive Gregov, ali i njihovi klinci, imali prilike otkriti, ali i isprobati neke od proizvoda naših partnera i brendova kojima vjerujemo.

Kao što biramo vrhunsku kvalitetu kad su u pitanju ženska kozmetika, odjeća, modni dodaci i proizvodi, još veću pozornost poklanjamo tome kad su u pitanju najmlađi. Zato smo odlučili kreirati online zajednicu u kojoj mame podržavaju mame, ali i u sklopu koje mame mogu pronaći ne samo korisne savjete i riječi stručnjaka, već i prozivode brendova koji im mogu pomoći navigirati kroz prve dane majčinstva, ali i kasnije.

Jedna od najvećih promjena s kojom se žene susreću u trudnoći je fizička promjena, a upravo je bitno u tom periodu pažnju pridati i dodatnoj njezi kože tijela. Elancyl je brend za njegu tijela temeljen na najnovijim znanstvenim inovacijama s više od 50 godina iskustva. Sadrži široku paletu proizvoda za borbu protiv celulita, strija i znakova starenja te za pomoć u oblikovanju figure među kojima se ističu krema za prevenciju strija s restrukturirajućim kompleksom za meku i podatnu kožu koju mogu koristiti trudnice i dojilje te gel krema za korekciju strija koja laganom teksturom smanjuje te posvjetljuje novonastale strije. Cilj brenda je pomoći ženama svih dobi da zavole same sebe i da se osjećaju dobro u svom tijelu.

I dok mame biraju Elancyl, bebe mogu uživati u njezi francuskog dermokozmetičkog brenda Gamarde koji je specijaliziran za proizvodnju 100-postotno prirodnih, organski certificiranih kozmetičkih proizvoda za higijenu te njegu kože lica i tijela. U svojim proizvodima Gamarde koristi prirodnu termalnu izvorsku vodu bogatu mineralima iz mjesta Gamarde-les-Bains u jugozapadnoj Francuskoj. Njezine dobrobiti u liječenju različitih dermatoloških stanja otkrivene su prije više od 600 godina te priznate od strane francuske Medicinske akademije od 1841. godine.

Zahvaljujući visokom sadržaju sumpora, termalna voda Gamarde-les Bains je dermoprotektivna (štiti kožnu barijeru), umirujuća (umiruje osjetljivu kožu) i anti-iritirajuća (smanjuje crvenilo) pa je zato Gamarde Baby linija namijenjena najnježnijoj koži beba i djece, prikladna za upotrebu od prvog dana nakon rođenja. Uz hvaljenu Gamarde Baby krema protiv pelenskog osipa, mame su na eventu mogle otkriti i druge proizvode iz linije kao što su umirujuća krema za osjetljivu kožu, baby gel za pranje, hranjiva krema za lice i tijelo, baby losion za čišćenje, baby voda za čišćenje, baby mlijeko za čišćenje te Gamarde fluide Solaire Bebe SPF 50. Ovi su proizvodi za bebe i mame dostupni putem Humed Pharme, vodećeg distributera i zastupnika renomiranih brendova iz područja estetske medicine i dermokozmetike u Hrvatskoj i Sloveniji.

A isprobati su mogle i Cybex kolica, i to Priam – seriju luksuznih kolica, savršenu do najsitnijih detalja. Cybex Priam kolica su
spoj vrhunske kvalitete i funkcionalnosti s neusporedivom lakoćom i svevremenskim, elegantnim dizajnom. Mogu se koristiti kao sofisticirana sportska kolica sa sjedalom koje se može koristiti okrenuto naprijed ili natrag i kao mobilnu hranilicu u restoranima ili kafićima pa su prilagođena potrebama modernig mama. Udoban uložak pruža potporu i udobnost, pojasevi sigurnost, dok je oslonac za noge podesiv u tri položaja. A uz pomoć futurističku pametne tehnologije kreirana su i revolucionarna e-kolica e-Priam koja uz uobičajene funkcionalnosti, omogućuju jednostavno svladavanje kosina i zahtjevnijih terena uz pomoć elektromotora.

Za mame kojima je kompaktnost glavna stavka predstavljena su i dječja kolica Cybex Coya koja osiguravaju jednostavno i opušteno putovanje od rođenja nadalje, jer omogućuju jednostavnu montažu bilo koje izvanredne Cybex dječje autosjedalice uz pomoć adaptera koji se prodaju zasebno. Brzo sklapanje jednom rukom i iznimna lakoća, što ih čini jednim od najlakših dječjih kolica na tržištu, olakšavaju trenutke u pokretu, kretanje kroz zračne luke i spremanje u automobil. Zbog malih dimenzija sklopljena kolica prikladna su i kao ručna prtljaga, što je odlična vijest za obitelji koje vole putovati avionom.

Nika Kamenski

Predstavljene su i Sirona T i-Size, dio je Cybex T linije koja uključuje autosjedalice od rođenja do tinejdžerskih godina. Pored poboljšanog sustava ventilacije i dodatnog krovića, Sirona T i-Size nudi jednostavan ukrcaj vašeg djeteta i lako se rotira za 360 stupnjeva između položaja okrenutog prema natrag i prema naprijed. Autosjedalica Cybex Cloud T i-Size pruža iznimnu sigurnost, praktična je i udobna autosjedalica za novorođenčad i bebe do dvije godine. Svim svojim proizvodima ovaj njemački brend dokazuje da su im sigurnost, inovacija i životni stil najvažniji – razvijaju proizvode koji svakodnevni život roditelja i djece čine sigurnijim i udobnijim.

Mame, ali i klinci, uživali su istraživati bogatu ponudu Choconilla’s Multibrand Baby Store cornera. Choconilla’s nije samo trgovina s dječjom opremom; već su destinacija na kojoj se kvaliteta susreće s pažnjom, a inovativnost s pouzdanošću pa nije ni čudo da su obožavani kod roditelja, prijatelja, bake i djedova u potrazi za idealnim proizvodima za najmlađe. Godine iskustva učinile su ih stručnjacima u razumijevanju potreba suvremenih roditelja i njihove djece, a njihova neprestano rastuća paleta proizvoda fokusirana je na vrhunske artikle koji su pažljivo odabrani kako bi ispunili i nadmašili svačija očekivanja.

Na MOMS club eventu predstavljeni je britanski brend Silvercross, poznat po svojoj dugoj povijesti proizvodnje luksuznih kolica za bebe, kombinirajući klasičan stil s modernom funkcionalnošću, a koji je omiljen među roditeljima koji traže trajnost i stil. Još jedan favorit zbog inovativnosti, ergonomskog dizajna i izgleda je definitivno Stokke koji se fokusira na proizvode koji promiču bliskost i vezivanje između roditelja i djece, kao što su visokokvalitetne visoke stolice, kolica i nosiljke.

Kad je udobnost u pitanju, među favoritima mama nalazi se hrvatski brend Villow Pillow koji se specijalizirao za stvaranje jedinstvenih, udobnih, i privlačnih jastuka, što je bilo posebno drago osnivačici brenda Niki Stanko koja je bila na eventu, dok će Baby Natur odjeću i igračke, koji su ekološki osviješteni i prirodni, birati mame koje traže organske opcije za svoju djecu. A kad je riječ o poticanju kreativnosti i mašte kod djece, nema boljih od Moes igračaka i igara koje su zabave, a potiču i kognitivni razvoj.

Klinicima su se, osim toga, svidjeli i Scoot & Ride jurilice koji revolucioniraju dječju mobilnost svojim inovativnim proizvodima koji se transformiraju iz skutera u bicikl, pružajući iznimnu prilagodljivost kako dijete raste. Kad su inovativni brendovi u pitanju tu se ističe BabyBjorn, švedski brend poznat po svojim visokokvalitetnim nosiljkama, ljuljačkama i ostalim proizvodima za bebe, dizajniranim da podrže djecu i roditelje jednako te Nanit koji je revolucionirao svijet dječjeg spavanja svojim naprednim monitorima za bebe koji koriste HD kameru i tehnologiju praćenja spavanja za pružanje detaljnih uvida roditeljima.

Među must have brendove za mame i djecu s kojima su se posjetiteljice MOMS CLUB eventa mogle upoznati ubrajaju se i Beaba, francuski brend koji nudi inovativna rješenja koja olakšavaju svakodnevni život roditelja, s proizvodima poput babycooka, bocama i dodacima za hranjenje, Cocoonababy koji nudi proizvode poput madraca i ležaljki koji su dizajnirani da pruže bebi osjećaj sigurnosti i utjehe, simulirajući osjećaj koji su imali u majčinoj utrobi te Studio Noos, koji proizvodi modne i funkcionalne ručno rađene torbe za mame, idealne za svakodnevne avanture.

Prvi dani nezamislivi su bez vlažnih maramica Violeta Water Care, što su potvrdile i neke poznate mame koje su otkrile da se jedan paketić krije u njihovoj torbi i na eventu. Razlog tomu je što su upotpunjene 5 puta filtriranom vodom pročišćenom postupkom reverzne osmoze koja garantira čistoću maramica na nivou medicinske, zbog čega su prilagođene tek rođenim bebama, a sadrže 99 posto vode i ekstrakt nordijske kupine.

 

Tu je i Violeta baby kozmetika na bazi kozjeg mlijeka koje u svojoj osnovi DNA ima dosta sličnosti s DNA strukturom majčinog mlijeka te time sadrži sastojke koji mekšaju i njeguje osjetljivu dječju kožu štiteći je od raznih upalnih procesa te je formulirana s 98 posto prirodnih sastojaka.

Nakon trudnoće, mamama ponovno u fokus dolaze i higijenski ulošci, a one koje brinu što stavljaju na svoju kožu biraju Violeta Cotton Day & Night koji su prvi deblji ulošci s pravim pamukom koji su kreirani za žene koje se bore s obilnim menstruacijama, a osim što daju osjećaj sigurnosti i tijekom dana i noći, ne izazivaju iritacije za kožu.

I dok su mame uživale u otkrivanju kozmetike i baby opreme koja im biti korisna, klinci su se zabavljali na Lafaboo corneru na kojem su mogli pronaći igračke brojnih brendova. Posebno im je bio zanimljiv Lilliputiens, prepoznatljiv po jarkim bojama i zanimljivim likovima, a iza kojeg stoji tim kreativnih mama. Isto tako, zaljubili su se u drvene igračke londonske obiteljske kompanije Le Toy Van čije su igračke etički proizvedene od održivih materijala, a prepoznatljive su po predivnim drvenim kućicama za lutke raznih oblika, veličina, motiva i boja.

Najmanji su uživali u svijetu plišanih igračaka francuskog brenda Kaloo koje udovoljavaju njihovim potrebama za stimulacijom, nježnošću i sigurnošću od najranije dobi, dok su nešto veće curke birale čaroban i razigran nakit i modne dodatke engleskom brenda Mimi & Lula koji ih je oduševio, baš kao i sunčane naočale u pastelnim bojama francuskog breda Izipizi.

Predstavljen je i Play & Go, belgijski brend koji proizvodi vreće i podloge za što jednostavnije spremanje dječjih igračaka. Osim što ovaj 2 u 1 proizvod služi kao mjesto za spremanje lutaka, lopta i autića, odlična je i podloga za igranje, a samo jednim potezom se mogu stegnuti u vreću.

U mekoću i kvalitetu bodyja i dječje odjeće hrvatskog brenda Lunilou, brojne su se trudnice uvjerile iz prve ruke na eventu, a njihovi su komadi izrađeni od organskog pamuka, koji je nevjerojatno mekan i apsolutno siguran za dječju kožu zahvaljujući GOTS certifikatu koji osigurava svu potrebnu zaštitu i odsutnost kemikalija tijekom proizvodnje.

Kroz najkvalitetnije tkanine, najmekše trenirke i najudobnije haljine, Lunilou već gotovo osam godina hrvatsku publiku strpljivo i pažljivo uvodi u svijet ekološki osviještene mode i uči kako su mali koraci potrebni da bi se učinile velike stvari. Komplimente na račun kvalitete i dizajna svojeg brenda mogla je čuti i Izabel Kovačić koja nam se pridružila na lansiranju MOMS CLUB rubrike.

Izabel Kovačić

Velike i male ljubiteljice mode oduševile su adidas Originals Samba modeli za klince i odrasle – koje su, prije nego što su postale jedna od najpoznatijih lifestyle tenisica, gospodarile nogometnim terenima. Danas je model postao nezaobilazan i dragocjen u ormaru svake stylish mame, a adidas Originals tenisice su se pokazale svevremenskim modelom koji jednako vole i veliki i mali.

A još jedan klasik koje obožavaju mame, a koje su sad otkrile i u mini verzijama su UGG čizmice, koje se mogu pronaći u dućanima Karla već 15 godina. Karla više od 30 godina oblači generacije žena u Hrvatskoj, beskompromisno povezujući kvalitetu, modu i svevremenski dizajn, a prvi su u Hrvatskoj imali modele brenda UGG.

Omiljeni brend obuće prenosi svoj moto “feels like nothing else” kroz prepoznatljive linije, a mogu ih nositi svi – od beba preko toddlera i djece pa sve do mama i baka. UGG Classic kolekcija Ultra, Mini ili Short dolaze u raznim kombinacijama boja; od najpopularnije boje lješnjaka preko praktične sive do moderne bež. Modno osviještene mame i njihove tinejdžerice na svoju su listu za jesen stavile i ultramoderne UGG Platform modele.

Ono što je zaintrigiralo brojne roditelje prisutne na predstavljanju MOMS CLUB rubrike su Psidacta kartice “Zagrljaj za razvoj”.  Osluškujući potrebe roditelja, tri magistre psihologije osmislile su kartice s aktivnostima za djecu predškolske dobi. Sve aktivnosti odabrane su s ciljem naglašavanja uloge okoline u podržavanju djetetovog razvoja, otkrila je brojnim zainteresiranima suosnivačica Iva Gregov koja je bila na eventu. Aktivnosti su osmišljene tako da prate dob i potiču razvoj djeteta kroz jednostavne i zabavne igre. Temeljeno na praksi stručnjaka za predškolsku dob.

A ono što je izazvalo apsolutnu pomamu na eventu je Daš pops? eko sladoled napravljen je za bebe, djecu i odrasle kojem baš nitko nije odolio. Bez aditiva, aroma i dodanog šećera, ovaj smrznuti desert prilagođen je svim uzrastima! Daš Pops su sladoledi craft proizvodnje, odnosno rađeni su ručno u malim serijama od najkvalitetnijeg ekološkog voća i povrća koje je kombinirano s nježnim žitarica (pir i zob), nutritivno prilagođen bebama i djeci. U njihovom sladoledu nema mlijeka, koje je jedan od najčešćih alergena kao ni tragova orašastog voća, soje i drugih vodećih alergena. Zaleđeno voće umiruje bolne desni, ali i potiče hidrataciju, a sladoled pomaže kod izbijanja zubića, odbijanja jela, pa i kod prvih temperatura.

Dok su klinci uživali u eko sladoledima, uzvanice su imale priliku opustiti se u pjenušava vina brenda Freixenet i to u Freixenet Proseccu te bezalkoholnom pjenušcu Freixenet White 0,0%, kao i rose Freixenet vinu. Španjolski brend s dugačkom tradicijom kreira pjenušave cave koje svojim laganim okusom i mjehurićima simboliziraju sretne trenutke te su često dio brojnih slavlja.

Uz to, posjetiteljice su uživale i u tonicima brenda Thomas Henry – klasičnom, Cherry Blossom, Soda Water i Pink Grapefruit okusima. Za vina i bezalkoholna pića koja su pružala osvježenje na MOMS CLUB eventu zaslužan je G3 Spirits, distributer brendova Freixenet i Thomas Henry.

Ovim putem želimo zahvaliti našim partnerima uz čiju smo pomoć uspješnu lansirali novu rubriku na MagMe portalu.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Petra Perkov i John Pavlish

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0