Kako riješiti problem natečenih i umornih nogu ljeti?

Vrućina, sjedenje, stajanje u visokim potpeticama, pokoja kapljica alkohola viška – sve su ovo razlozi zbog kojih ljeti često imamo problema s natečenim nogama. Uzeli smo si u zadatak olakšati ovaj dio godine, a oticanje sveli na minimum, istražili smo načine pomoću kojih se može utjecati na smanjenje zadržavanja vode u tijelu.

Povećajte unos vode 

Voda ispire vodu. Kada osvijestite da dodatnim unosom vode ispirete vodu nakupljenu u zglobovima, lakše je popiti nekoliko dodatnih čaša vode dnevno. Preporuka struke je piti dvije do tri litre vode dnevno, a ako vam je teško natjerati se piti više vode, u čašu možete dodati limun, svježe voće, mentu ili bilje po izboru.

Pripazite na unos soli

Natrij koji se nalazi u kuhinjskoj soli i prerađenoj hrani utječe na zadržavanje vode. Sol se ne nalazi samo u obliku kuhinjske soli koja se korist kao začin već je skrivena u gotovo svim prehrambenim artiklima, pa dobro pročitajte deklaracije kako biste bili svjesni zastupljenosti natrija u svakoj pojedinoj namirnici. Kruh, juhe, umaci, grickalice, čokolada, prerađene namirnice – svi je ovo poprilično bogato natrijem.

Konzumirajte biljne čajeve

Iako probiotici ili dodaci prehrani neće biti od pomoći pri oticanju, mogu utjecati na bolju probavu koja može olakšati problem oticanja. Vitamini koji djeluju kao prirodni diuretici, poput vitamina B6, više služe kao preventivna mjera, nego kao način za sprječavanje oticanja. Biljni čajevi, pak, mogu biti prirodni put olakšanja oteklina. Posebno su dobri čajevi od maslačka, zeleni čaj, čaj od korijandera ili peršina.

Podignite noge kad god ste u prilici

Oticanje nogu, gležnjeva i stopala može se poboljšati podizanjem nogu iznad razine srca 30 minuta tri ili četiri puta dnevno. Dok ste u tom položaju, pokušajte napraviti limfnu masažu nogu. Ona se uvijek izvodi u smjeru prema srcu, pa od otečenog područja nogu svaki okret ruke mora ići prema gore.

Pomozite stopalima Foot Fetiche Fitnessom

Odlično pomagalo u borbi protiv otečenih zglobova i stopala pronašli smo u Foot Fitness silikonskom pomagalu koji se sastoji od dva silikonska jastučića. Najbolje ga je koristiti ga ohlađenog u frižideru, nakon čega ga nataknete na nožne prste. Hladni gel pojačat će i ubrzati cirkulaciju te regenerirati umorna i otečena stopala. Idealan je za kućnu uporabu jer brzo pomaže u rješavanju problema otečenih i umornih nogu, a dovoljno ga je koristiti samo 20 do 30 minuta za optimalne rezultate, nakon njege stopala.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije:@aminamuaddi, @ramenjunkie, Manos, @ashleybchoi,@sophiachang, Pinterest