Kako brend La Mer već godinama uspijeva zadržati status najluksuznijeg na svijetu?

Beauty industrija jedna je od najvećih i najkonkurentnijih na svijetu, a s unaprjeđivanjem brojnih tehnologija, kao i sa znanstvenim otkrićima, postaje sve naprednija. Novi skincare brendovi niču gotovo svakodnevno, bilo da je riječ o onima koji nose ime neke holivudske zvijezde ili, pak, onima koje imaju uporište u znanosti, a u moru kvalitetnih i manje kvalitetnih brendova, jedno se ime ipak ističe.

Riječ je o skincare brendu La Mer koji je sinonim za luksuznu kozmetiku već više od 60 godina koliko traje njihova priča. No, osim toga što je riječ o patentiranom sastojku koji svakom njihovom proizvodu osigurava maksimalnu učinkovitost, privlačnost brenda La Mer krije se i u luksuznom iskustvu koji pružaju.

Brend je zasnovao Dr. Max Huber koji je, nakon što je pretrpio opekline, potražio rješenje za oštećenje kože u – moru. Nakon 12 godina i šest tisuća eksperimenata napokon je otkrio proces fermentacije uz pomoć kojeg je od morskih algi i drugih sastojaka iz mora stvorio Miracle Broth™. Riječ je o eliksiru koji obnavlja oštećene stanice kože, a koji čini srce obožavane Crème de la Mer i ostalih proizvoda brenda.

Upravo u toj inovaciji leži uspjeh brenda kojem se niti jedan drugi nije mogao približiti. S obzirom na to da je krema prvotno bila namijenjena zacjeljivanju teško oštećene kože, jasno je da je iznimno učinkovita i u njezi normalne kože i one koja pokazuje prve znakove starenja.

Crème de la Mer, namijenjena suhoj koži, jedan je od bestsellera brenda, ali i slovi za jednu od najpoznatijih krema za njegu lica na svijetu. Zanimljivo je da brend zapravo ima samo jednu kremu, ali u pet različitih tekstura ovisno o tipu kože, osobnoj preferenciji i godišnjem dobu tijekom kojeg se krema koristi. Uz originalnu formulu, La Mer ima i Soft Creme, Soft Lotion i Mat Lotion, a nedavno je predstavljena i nova inačica: Fresh Creme.

Iako je svaka La Mer krema namijenjena za korištenje u ulozi dnevne ili noćne kreme, regeneriranju kože, obnavljanju, hidratizaciji te smanjivanju izgleda linija i bora, najnovije se izdanje razlikuje po tome što je teksturom prilagođeno masnijem tipu kože, što ima plumping i efekt učvršćivanja, što umiruje i zaglađuje kože, što kontrolira lučenje sebuma te zato što smanjuje izgled pora.

Tako istu kremu – u različitim verzijama, prilagođenima određenoj koži – mogu koristiti sve generacije, a isto tako, svi su La Mer proizvodi osmišljeni tako da se mogu međusobno kombinirati. To je moguće zbog koncepta La Mer miksologije čime se kreira personalizirana njega za svakog s nizom proizvoda brenda, ovisno o potrebama kože i stilu života.

Iako se mnogima La Mer može učiniti kao još jedan luksuzan skincare brend, upravo je Miracle Broth™, sastojak koji je znanstvenik otkrio prije više od šest desetljeća, ono što ih razlikuje od drugih. Da je riječ o ultimativnom luksuzu za kožu govori i činjenica kako La Mer tretira korisnice svojih proizvoda.

Nedavno je, naime, Hrvaticama predstavljen La Mer Treatment Room, luksuzna usluga brenda koja se sastoji od tretmana lica koji izvodi educirani La Mer aesthetician uz pomoć proizvoda brenda, a koji je kroji prema zahtjevima i potrebama kože koja se tretira te, naravno, željama klijentice.

La Mer Treatment Room na nekim se europskim tržištima, poput Njemačke ili Francuske, može iskusiti u sklopu prodajnog mjesta u kojem je jedna prostorija namijenjena potpunoj posvećenosti i uživanju u tretmanu lica.

Ova je usluga u Hrvatskoj predstavljena kao luksuzan koncept brenda, koji funkcionira samo na poziv, kako bi se klijentice brenda osjećale još posebnijima. Nije neobično da brend koji je na ovakvoj razini luksuza daje dodatan benefit svojim kupcima, ali najčešće je tad riječ o modnim kućama, dok je La Mer takav koncept odlučio primijeniti i u beauty svijetu te tako kroz ekskluzivne usluge dostupne samo njima, dodatno njegovati svoje kupce – i doslovno, i figurativno. Tretman izvode vrhunski stručnjaci koji brend poznaju od A do Ž, s posebno osmišljenm pokretma i uz korištenje različitih pomagala za lice.

Kupci luksuznih brendova danas traže dodanu vrijednost, uz kupnju samog proizvoda, te je ovaj potez La Mera znak da zaista osluškuju potrebe svojih kupaca i trendove na tržištu luksuza. Luksuzan tretman lica koji je osmišljen kako bi naglasila prednost svakog od proizvoda koji se koristi, kao i vidljive rezultate već nakon prvog tretmana, klijenticama će ostati urezan u pamćenje kao opuštajuće iskustvo, tijekom kojeg su uzele vrijeme samo za sebe te se prepustile užitku, na što će se podsjetiti idući put kad će morati kupiti kremu za licu. Time je La Mer zaista osigurao svoju poziciju na skincare tržištu koju ništa neće moći ugroziti.

Ponekad je dovoljno da proizvodi govore sami za sebe, a iako su uspješni upravo zbog učinkovitih, kvalitetnih i luksuznih proizvoda, La Mer je uočio potrebu da kroz krojenje jedinstvenih iskustava za svoje klijentice, dobivaju značajnu prednost pred drugim, možda jednako učinkovitim, brendovima.

Proizvodi brenda La Mer dostupni su za kupnju u odabranim Douglas parfuemrijama i Fabu Spot parfumeriji u Zagrebu, Splitu te putem njihovog webshopa.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Mirna Marić, Instagram (@lamer)

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0