Iva Marušić 05.12.2023.

Hrvatski gastro brendovi udružuju se u novu grupu

Grupa, čiji će formalni oblik biti definiran u narednim mjesecima, već sada počinje ostvarivati sinergije između hrvatskih gastro brendova koji su njezin dio – uključujući Bosnić, Fisherija, Slavonica, The Meat, LU-MA i Wine & Friends. Zajedno, ove kompanije ostvaruju godišnji promet od skoro 30 milijuna eura, od čega je oko 30 posto ostvareno putem vlastitih maloprodaja, dok se preostalih 70 posto ostvaruje putem veleprodaje i distribucije. Radi se o grupi koja zapošljava oko 150 radnika.

“Želim podijeliti s vama zadovoljstvo zbog značajnog koraka koji smo napravili u posljednjim mjesecima. Kroz intenzivan rad na formiranju, spajanju i usklađivanju, stvorili smo Grupu  koja donosi novu dimenziju našem poslovanju. Stvaramo snažnu Grupu s odlučnom strategijom usmjerenu na vrhunske proizvode s fokusom na HoReCa kanal prodaje i vlastitu maloprodajnu mrežu”,  izjavio je Denis Matijević, jedan od partnera.

Denis Matijević

Iz Grupe naglašavaju da povezivanjem snaga, posebno u HoReCa segmentu, kupcima će pružiti raznoliku paletu proizvoda – od ribe i morskih plodova, mesa i mesnih prerađevina, mlijeka i mliječnih proizvoda do vina i ostalih alkoholnih pića, a putem distribucijsko-logističke tvrtke, osigurat će kvalitetu i kontinuitet isporuka. Drugi ključni fokus Grupe bit će usmjeren na vlastite maloprodajne objekte, čiji je broj više od 20, s jasnim planom proširenja.

Ističe se i najavljuje daljnji rad na formaliziranju Grupe u sljedećim mjesecima, s ciljem maksimalnog iskorištavanja potencijala koje ona donosi. Također, najavljuju se nove akvizicije u segmentu visokokvalitetnih proizvoda, što će dodatno obogatiti njihov portfelj i proširiti asortiman proizvoda koje nude kupcima.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: PR