H&M i Stella McCartney ponovno surađuju na kolekciji odjeće
Objava ove pionirske suradnje dolazi gotovo točno 20 godina nakon što je pokrenuto prvo partnerstvo Stelle McCartney i H&M-a, u studenom 2005. – H&M-ova druga dizajnerska suradnja u povijesti.
Kolekcija koja stiže u proljeće 2026., sadržavat će certificirane, odgovorne materijale – od kojih su mnogi reciklirani – te će prikazati primjere alternativa konvencionalnim tkaninama i tekstilima. Izbor također slavi McCartneyin dizajnerski DNK – s prepoznatljivim stilovima, ikoničnim siluetama i kodovima modne kuće inspiriranim različitim razdobljima njezina brenda.

Stella McCartney
Ovo novo partnerstvo predstavlja rekonceptualizaciju H&M-ovih dizajnerskih suradnji, proširujući dijalog izvan samog stvaranja kolekcije i stavljajući poseban naglasak na zagovaranje održivosti kroz razgovor, raspravu i djelovanje.

Ključni dio suradnje uključuje osnivanje novog Insights Boarda – inicijative koja okuplja različite glasove i perspektive iz modne industrije, stvarajući prostor za znatiželju i slušanje. Insights Board ima za cilj pronaći nove načine na koje brendovi i industrija u cjelini mogu poticati i oblikovati promjene, kao i dodatno podizati svijest o dobrobiti životinja te inovacijama koje potiču održiva rješenja. Cilj suradnje – od kolekcije pa sve do Insights Boarda – jest smislen dijalog, izvanredan dizajn i dugoročni utjecaj. Središnje vjerovanje McCartney i H&M-a jest da održivost mora ostati tema o kojoj modna industrija aktivno govori – na način koji potiče transparentnost, raspravu i, najvažnije, nadu.

“Uzbuđena sam što se ponovno udružujem s H&M-om nakon 20 godina od naše prve suradnje. Redizajniranje komada iz mojeg arhiva vratilo je toliko energije i radosti. Ovo drugo partnerstvo osjećam kao priliku da sagledamo koliko smo napredovali u održivosti, praksama bez okrutnosti i promišljenom dizajnu – i da ostanemo iskreni prema tome koliko nas još posla čeka, zajedno. Oduševljena sam što mi se H&M pridružuje na ovom putu, stvarne promjene događaju se samo kada pritisak dolazi i izvana i iznutra, a ja oduvijek vjerujem u to da industriju treba mijenjati iznutra”, rekla je Stella McCartney.

“Stella je istinska inovatorica. Od samog početka mijenjala je modu dizajnom koji je isticao nekonvencionalnu ženstvenost. Ova kolekcija prepuna je nezaobilaznih komada koji odaju počast toj ostavštini. Stellin moralni kompas i njezina neumorna predanost održivim praksama dugo su nam inspiracija u H&M-u, zato nam je čast partnerirati s njom na ovako ambicioznom projektu”, Ann-Sofie Johansson iz H&M-a.

Ann-Sofie Johansson i Stella McCartney
Kolekcija Stella McCartney x H&M bit će dostupna u trgovinama i online u proljeće 2026.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: H&M
