Dina Dončević 25.10.2021.

Fueguia 1833 – signature parfemi koje nećete osjetiti na drugima

Potraga za baš vašim, signature mirisom, ponekad može potrajati godinama. A onda se može dogoditi i onaj najgori scenarij ako se ljubitelj mirisa, a taj je da je taj miris signature i vašoj kolegici, prijateljici i rođakinji kao što su primjerice Byredo Gypsy Water ili Le Labo Santal 33. Upravo tu u priču ulazi kuća Fueguia 1833 koja sve parfeme kreira u količinama od 400 bočica te koristi teško dostupne sastojke.

Kuću limitiranih edicija parfema osnovao je 2010. u Buenos Airesu Julian Bedel, a danas brend posluje između mjesta osnivanja i talijanskog grada Milana. Glavna inspiracija za ovaj unikatan koncept bila je zemlja rođenja osnivča – Argentina, zemlja koju smatra nepresušnim izvorom stimulansa za kreiranje novih mirisa, zemlja povijesti, umjetnosti, glazbe i prirode koja je svojstvena Južnoj Americi.

Srce parfemske kuće nalazi se u Patagoniji, gdje se prikuplja i sirovina za mirise koju obrađuje lokalno stanovništvo, a kompanija kreiranje mirisa prati od svakog koraka – uključeni su u priklupljanje sastojaka iz prirode, kreiranje formule, proizvodnju, ručno rađeno pakiranje te, u konačnici, i prezentaciju gotovog proizvoda u njihovim buticima. Uključenost u proces od početka do kraja zaista je posebnost ove kuće, a održivost također igra veliku ulogu u njihovoj priči.
Bedel nije smo idejni začetnik svih mirisa, već je osobno uključen u stvaranje formule i parfema od različitih esencija koji stvaraju posebne mirise, a Fueguia 1833 je jedan od pionira u održivoj proizvodnji mirisa. Koriste se samo najkvalitetniji i posebni sastojci, od kojih se neki nikada nisu koristili za stvaranje parfema, a zbog klimatskih promjena neki od tih prirodnih sastojka su sve manje dostupni te sve skuplji pa zato brend kreira samo ograničenu količinu mirisa – time se čuva priroda te održava maksimalna kvaliteta njihovog proizvoda jer ne pristaju na kompromise i nabavljanje lošije sirovine po nižoj cijeni kako bi mogli napuniti više bočica parfema i tako više zaraditi.
Tako svaki set mirisa od 400 bočica predstavlja posebnu priču jer se ta kombinacija sastojaka i u tim količinama više nikada neće ponoviti. Ovaj brend, također, ne prati pravila kad je kreiranje formule u pitanju, primjerice, moguće je da su gornje note, srce parfema i baza od istog sastojka – sandalovine, ali je ona gornja iz Indije, u srcu je ona s jednog otočića u Južnom Pacifiku, a baza je australska sandalovina (riječ je o drvenastom parfemu La Joven Noche, lansiranom 2013. godine).
Osim toga, iz brenda ističu kako je važan sastojak vaš koža i prirodni miris koji ona nosi. Zato prilikom kreiranja mirisa Bedela ima transparentnost na umu, odnosno, trudi se da nijedan od sastojaka parfema ne blokira vaš prirodni miris, već da se oni mogu upotpuniti. Zato se može dogoditi, čak i da sretnete jednu od 399 osoba koja uz vas ima isti parfem, na njoj u potpunosti drugačije miriši. Može li posebnije od toga?
Mirisnu ponudu kuće Fueguia 1833 možete istražiti putem njihove službene stranice na kojoj možete naručiti i uzorke parfema koji vam se svide po popisu sastojaka – podijeljeni su i u kategorije ko što su drvenasti, puderasti, mošusni, voćni, pa će vam i to olakšati navigiranje kroz aromatičan svijet brenda.
Fotografije: Fueguia 1833, Instagram