
Film “La Piscine” inspiracija je za novu kampanju hrvatskog brenda nakita koja vrišti ljeto
Inspirirana svevremenskom estetikom filma “La Piscine” iz 1969. godine, nova kampanja brenda nakita Calore vraća nas u zlatno doba francuskog filma, opuštenog glamura i ljetne senzualnosti. Umjesto klasične modne priče, “La Piscine”pristupa vizualnom narativu kao filmu kroz behind the scenes trenutaka na setu.
Kreativnu viziju potpisuje Ana Stanković, dizajnerica nakita i osnivačica brenda Calore, koja je u modnom
svijetu već dugi niz godina. Potječe iz filmske obitelji i odrasla je uz klasike poput “La Piscine”. Upravo zato je za svoju prvu kampanju odlučila spojiti svoje dvije ljubavi- film i modu.
Calore, što na talijanskom znači “vrućina” simbolizira nakit koji nosi duh ljeta – “jewelry that never cools down”. Upravo taj koncept leži u srži kampanje “La Piscine” – spontanost, jednostavna elegancija i suptilna napetost koja podsjeća na one ljetne dane kad je sve tiho, a istovremeno “gori”.
Kolekcija je izrađena od nehrđajućeg čelika u kombinaciji s pažljivo biranim poludragim kamenjem, poput tirkiza i slatkovodnih bisera. Svaki komad nosi priču i odraz je osobnog stila dizajnerice, čiji je fokus uvijek na detalju i osjećaju koji nakit ostavlja.
Vizuali kampanje snimljeni su na otoku Hvaru, a iza objektiva stoji fotografkinja Senja Vild. Trenutačno je kolekcija dostupna za kupnju ekskluzivno na otoku Hvaru, u sklopu Falko beach bara, gdje se savršeno uklapa u atmosferu sunca, mora i otočkog života.
Na jesen Calore nastavlja svoju priču s novom kolekcijom, koja će po prvi puta biti dostupna i putem online kupovine – baš na vrijeme da toplinu ljeta prenese i u hladnije mjesece.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Senja Vild
Modeli: Dino Nemec i Ana Stanković