MagMe MagMe 06.08.2025.

Film “La Piscine” inspiracija je za novu kampanju hrvatskog brenda nakita koja vrišti ljeto

Inspirirana svevremenskom estetikom filma “La Piscine” iz 1969. godine, nova kampanja brenda nakita Calore vraća nas u zlatno doba francuskog filma, opuštenog glamura i ljetne senzualnosti. Umjesto klasične modne priče, “La Piscine”pristupa vizualnom narativu kao filmu kroz behind the scenes trenutaka na setu.

Kreativnu viziju potpisuje Ana Stanković, dizajnerica nakita i osnivačica brenda Calore, koja je u modnom
svijetu već dugi niz godina. Potječe iz filmske obitelji i odrasla je uz klasike poput “La Piscine”. Upravo zato je za svoju prvu kampanju odlučila spojiti svoje dvije ljubavi- film i modu.

Calore, što na talijanskom znači “vrućina” simbolizira nakit koji nosi duh ljeta – “jewelry that never cools down”. Upravo taj koncept leži u srži kampanje “La Piscine” – spontanost, jednostavna elegancija i suptilna napetost koja podsjeća na one ljetne dane kad je sve tiho, a istovremeno “gori”.

Kolekcija je izrađena od nehrđajućeg čelika u kombinaciji s pažljivo biranim poludragim kamenjem, poput tirkiza i slatkovodnih bisera. Svaki komad nosi priču i odraz je osobnog stila dizajnerice, čiji je fokus uvijek na detalju i osjećaju koji nakit ostavlja.

Vizuali kampanje snimljeni su na otoku Hvaru, a iza objektiva stoji fotografkinja Senja Vild. Trenutačno je kolekcija dostupna za kupnju ekskluzivno na otoku Hvaru, u sklopu Falko beach bara, gdje se savršeno uklapa u atmosferu sunca, mora i otočkog života.

Na jesen Calore nastavlja svoju priču s novom kolekcijom, koja će po prvi puta biti dostupna i putem online kupovine – baš na vrijeme da toplinu ljeta prenese i u hladnije mjesece.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Senja Vild

Modeli: Dino Nemec i Ana Stanković