Ekskluzivno donosimo: Farfetch postaje it online destinacija za beauty proizvode!
Farfetch Group danas je najavio kako brendovi u portfelju – Farfetch, Browns i Off-White, šire svoju luksuznu ponudu i u beauty svijet. Vijest je uslijedila nakon što je ranije ove godine Farfetch akvizirao luksuznu beauty trgovinu Violet Grey, a osim što će se više od 100 marki moći pronaći online, lansira se i Farfetch Beauty Global Collective, pažljivo odabran međunarodni odbor osnivača brendova, stručnjaka iz industrije i kreativnih vizionara koji će educirati, inspirirati i graditi osjećaj zajedništva.
Jedna od omiljenih shopping adresa za muškarce, Browns, predstavit će svjestan i uključiv izbor proizvoda za njegu kože, šminke, kose, mirisa i proizvoda za njegu muškaraca, vodeći svoju predanu zajednicu na putovanje koje je jedinstveno kao i Browns modna ponuda, a predstavljena su i četiri uniseks mirisa Off-White “Paperwork”.
Vodeća globalna platforma za luksuznu modnu industriju Farfetch Group, tako od danas postaje i beauty destinacija te širi svoju globalnu zajednicu kupaca i na obožavatelje svijeta ljepote. Brendovi Farfetch, Browns i Off-White lansirat će beauty istovremeno, no svaki brend s jedinstvenom ponudom.
Lansiranje odjela ljepote na Farfetch.com omogućit će grupaciji da svojim informiranim i angažiranim kupcima ponudi odabrani izbor najtraženijih proizvoda u industriji, okupljajući legendarne globalne i indie brendove kako bi transformirali iskustvo maloprodaje ljepote, stvarajući okruženje koje nudi ljepota izvan granica. Ovo širenje pruža priliku za ciljanje rastućeg globalnog tržišta luxury beautyja, koje se procjenjuje na gotovo 69 milijardi američkih dolara i čini drugu najveću kategoriju na globalnom tržištu luksuznih proizvoda, nakon kožnate robe, a ispred odjeće.
S markama Violet Grey, Browns i Off-White, Farfetch.com će ponuditi pažljivo odabrane proizvode najboljih luksuznih kozmetičkih proizvoda kako bi zadovoljili kupce svih dobi, rasa, kultura i spolova, i to onih koji će biti dostupni za kupnju samo na Farfetchu.
Isto tako najavljena je i zajednica Farfetch Beauty Global Collective, u koju će, uz osnivačicu Violet Grey, Cassandru Grey, biti uključeni Erin Parsons, Isamaya Ffrench, Jawaru, Mia Kong, dr. Michelle Henry, Michelle Wong, Nico Hiraga i Violet Chachki. Kroz dinamičan pristup vođen zajednicom, Farfetch Beauty nudit će kupcima impresivan prijelaz između mode i ljepote, koristeći inovativne mogućnosti platforme kako bi ponudio uzbudljive značajke za korisnike poput virtualnog isprobavanja šminke.
Iako najveći odjek ima osnivanje beauty odjela na vodećoj globalnoj platformi Farfetch, i ostali brendovi iz grupacije značajno su zagazili u svijet ljepote. S ovom ekspanzijom u beauty svijet, Browns vodi svoju zajednicu na putovanje ljepote koje je jedinstveno, kao i njegova poznata modna ponuda. Kao i kod proslavljenog pristupa modi luksuznog trgovca, Browns Beauty donosi sve o uređivanju, s proizvodima od najboljih u svijetu ljepote – od etabliranih do onih koji tek postaju zvijezde – odabranih na temelju njihovih svjesnih, čistih, kultnih, uključivih ili inovativnih značajki.
Brend Off-White lansirao je, pak, kolekciju “Paperwork” koja je zamišljena kao inovativni alat dizajniran da slavi različitost i potakne samoizražavanje; poziva sva ljudska bića da pojačaju svoju individualnost i proslave svoj potencijal, koristeći razigranu tehnologiju i nekonformistički etos za osnaživanje osobnog izražavanja, gurajući sve da prošire svoj potencijal izvan tradiconalne ljepote. Prvi beauty proizvodi iz kolekcije bit će četiri uniseks mirisa koji uvode revoluciju u svijet parfema.
Brendovi Farfetch, Browns i Off-White danas su postali dio svijeta ljepote i jedva čekamo vidjeti kako će mu doprinijeti!
Fotografije: Farfetch