Drito iz Boćarskog: Glazbene zvijezde nastupile u legendarnim Adidas komadima
Više od tri tisuće mladih prošlog je vikenda uživalo na najvećem trap festivalu ove sezone. Kuku$, Hiljson Mandela, Vojko V, Krankšvester, Grše, 2x Šihta, Buntai, Bore Balboa i TTM samo su neki od izvođača koji su prošlog vikenda nastupili na festivalu Drito iz Boćarskog gdje je omiljeni sportski i lifestyle brend Adidas ujedno predstavio i svoju novu Club Originals kampanju.
Mjesecima unaprijed rasprodan glazbeni događaj okupio je u dva dana više od tri tisuće mladih ljudi koji obožavaju regionalne trap glazbenike, a Adidas je upravo u trap glazbenicima prepoznao savršene ambasadore.
Naime, već sezonama brend u svojim kampanjama, pa tako i u najnovijoj Club originals, slavi mlade kreativce i s njima gradi jedinstveni urbani stil koji svoje korijene vuče iz nekih prošlih legendarnih vremena, ali ih prezentira na nov, originalan način.
Osim uživanja u uzbudljivim glazbenim nastupima, posjetitelji su na koncertima u zagrebačkom Boćarskom domu, u Adidasovim kornerima imali priliku isprobati air brush tetovaže, sudjelovati u 360° photo booth nagradnom natječaju te osvojiti adidasov bucket hat koji je ukrasio Mak Gojnić, vlasnik poznatog Shoe Cleaniquea.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: PR