Dove lansirao kampanju za borbu protiv prerane upotrebe anti-age proizvoda kod djevojčica

Jedan od najvećih kozmetičkih brendova na svijeua, Dove, nedavno je predstavio najvažniju beauty kampanju u posljednjih nekoliko godina. Naime, kampanja “The Face Of 10″ osmišljena je da podigne svijest o pritisku društva na djevojčice i mlade djevojke da prihvate njima sasvim nepotrebne režime njege kože protiv starenja. Kampanja je to u kojoj sudjeluju brojni kreatori, dermatolozi i psiholozi, od kojih se svi pitaju jedno – kad su desetogodišnjakinje prestale izgledati kao desetogodišnjakinje?

Ova globalna kampanja bavi se djevojčicama koje su izložene sadržaju za njegu kože za odrasle na društvenim mrežama. Takva izloženost dovodi do društvenog pritiska na djevojčice koje smatraju da moraju usvojiti nepotrebne režime njege protiv starenja kože, prije nego uopće i odrastu. Takav trend u konačnici dovodi do toga da su prema brojnim istraživanjima djevojke mlađe od 14 godine trenutačno najveći beauty entuzijasti, odnosno da se djevojčice okreću sve većem korištenju proizvoda koji ne samo da nisu primjereni za njih, već im mogu ugroziti i stanje kože.

No, pitanje koje se tu prvo postavlja je kako silan taj sadržaj koji je prezentiran djevojčicama utječe na njihovo samopouzdanje i poimanje vlastite ljepote, pitaju se brojni stručnjaci koji su sudjelovali na ovom hvalevrijednom projektu.

Dove je ovom kampanjom napravio tri vrijedne stvari – prva je ta da je uopće uputio na ovaj problem današnjice,a  druga da je fantastičnim usporednim fotografijama prikazao kako su djevojčice provodile djetinjstvo prije 20 godina, a kako ga provode danas (dok su se prve igrale u parku, druge snimaju svoju skincare rutinu za TikTok). Treća je, pak, t, što je na TikToku, danas najvažnijem mediju među mlađom generacijom, Dove započeo trend filtera s ciljem podizanja svijesti o problemu, kroz kreativni sadržaj koji prikazuje ukrašena lica. Filter je to koji bi trebao prikazivati kako bi svaka desetogodišnjakinja trebala izgledati: prekrivena svjetlucavim naljepnicama i bojom, a ne retinolom i drugim sastojcima i proizvodima za njegu kože protiv starenja.

@drewbarrymore

When I was younger, I used to really express myself! I loved glitter and I loved stickers. I kind of thought you could never wear enough glitter. I still kind of feel that way. Today, young girls are being exposed to adult targeted anti-aging skincare content which is making them want to use anti-aging products! @Dove Beauty & Personal Care research shows 1 in 4 feel judged about how their skin looks. Let’s never fear getting older because that is a privilege. If we create powerful and positive messaging, we get to be as playful as we want and as empowered as we want. I’m partnering with Dove to raise awareness about this unnecessary beauty trend and help protect the self-esteem of young girls. #TheFaceof10 #DoveSelfEsteemProject

♬ original sound – Drew Barrymore

Doista, danas su mlade djevojke sa svih strana, a ponajviše zbog društvenih mreža i nerealnih fotografija, bombardirane beauty trendovima, must have proizvodima za njegu i izgledom koji im se nameće kao “prihvatljiv”. Gledajući videe starijih content kreatorica, koje pokazuju svoju skincare rutine drugih, djevojčice to počinju kopirati i prakticirati. Međutim, ne postoje nikakve jasne smjernice o tome što je prikladno za koju dob kože te Dove ovom kampanjom želi naglasiti da bi ubuduće, na svakom beauty proizvodu trebalo stajati za koji je dob on prikladan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Ogilvy (@ogilvy)

U konačnici, Dove kampanjom #TheFaceOf10 želi naglasiti da bi ljepota trebala biti izvor sreće, a ne tjeskobe, pogotovo kad se radi o djevojčicama i mladim djevojkama koje se i bez toga u tinejdžerskoj dobi bore s brojnim idealima. Ovi su ideali oni koji jačaju toksičnu kulturu nerealnih standarda ljepote i pritisaka i Dove je novom kampanjom napokon započeo važnu priču o kojoj tek treba puno reći.

@paytons.makeup

Thank you @Dove Beauty & Personal Care for encouraging kids to just be kids! Visit the Dove TikTok feed to access The Gen A Anti-Aging Talk to learn more. Let’s protect the face of 10.  #DovePartner #TheFaceof10

♬ original sound – Paytons Makeup

@imogenhorton

I couldn’t stop myself crying when talking about this 🥹 This campaign is close to my heart and I’m so grateful to be part of the amazing @@Dove Beauty & Personal Care #TheFaceOf10 movement, check out the Gen A Anti-Ageing talk on their feed 💗 #DovePartner Ad

♬ original sound – Imogen Horton

@hollymurraymakeup

STICKERS ON MY FACE?! Let’s talk with @Dove Beauty & Personal Care and protect #TheFaceof10 ✨ Head to their TikTok page to check out the Gen A Anti Ageing talk! Let’s create art not self doubt ❤️ #DovePartner #AD

♬ original sound – Holly Murray Makeup

 

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: TikTok, Dove 

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0