Donosimo atmosferu s ekskluzivne MagMe x Farfetch večere
Prošlog tjedna se u Zagrebu održala ekskluzivna MagMe x Farfetch večera, što čini prvi event koji je najveća e-commerce platforma za luksuznu modu organizirala izvan Ujedinjenog Kraljevstva. Među uzvanicima nalazili su se korisnici Farfetch Private Client usluge iz regije koji su imali priliku upoznati se s projektom brenda Auverture: Try-at-Home Jewelry Box.
Riječ je o projektu koji omogućava isprobavanje nakita luksuznih dizajnerskih brendova kao što su Stephen Webster, Anita Ko, Foundrae, Spinelli Killcoin, Fernando Jorge, Sophie Bille Brahe, Bibi Van Der Velden, Ileana Makri, Delfina Delettrez kod kuće pa su tu uslugu u punom sjaju mogli doživjeti i uzvanici večere.
Druženje je započelo na terasi Oleandar zagrebačkog hotela uz pjenušavo vino i zvukove tropske prašume kako bi gosti u potpunosti doživjeli cvjetne instalacije s neobičnim cvijećem koje su poslužile kao atraktivan photo point.
Prije nego što su na tanjurima bile poslužene delicije za koje je zaslužna chefica hotela Esplanade, Ana Grgić Tomić, kao jedan od slijedova bio im je serviran luksuzan nakit. Tako su, u jedinstvenoj atmosferi restorana Zinfandel’s – kojeg je za ovu prigodu egoztičnim cvijećem dekorirao Saša Šekoranja – naši gosti Lana Rosandić, Koraljka Bošnjak-Hudoletnjak, Marko Marinšek, Anita Letica, Sonja Erčulj Iva Šarić, Izabel Kovačić, Tatjana Dragović, Jasmina Bagarić, Lada Mitrašinović, Nika Matić, Ivana Vida, Marko Grubnić i brojne druge osobe iz javnog života, imali prilike isprobati naušnice, narukvice, prstenje i ogrlice optočene dijamantima, a koje su dostupne na platformi Auverture. Svatko je imao priliku odabrati i nositi komad nakita po izboru, a u intimnoj atmosferi večere i pod sjajem svijeća, dijamanti, smaragdi i sjaj ostalog dragog kamenja posebno je došao do izražaja.
Gosti su imali prilike upoznati se i s Farfetch Private Client platformom, jedinstvenom uslugom u sklopou koje su kupcima dostupni privatni stilist te posebne pogodnosti kako bi shopping bio još ugodnije iskustvo. Farfetch, baš kao i MagMe, veliku pažnju posvećuje odnosu s kupcima, odnosno čitateljima, te je ovo bila idealna prilika povezati se uživo u neformalnom druženju.
Kako bi sve glatko prošlo pobrinuli su se naši partneri, agencija Alert, HP i Worldline, koji su prepoznali snagu u povezivanju s vodećom e-commerce platformom na svijetu te privatnim klijentima kojima su kvaliteta i vrhunska usluga na prvom mjestu. Dobroj atmosferi posebno je doprinio naš partner Puklavec Family Wines, čija su vina Jeruzalem Ormož bila uparena s jelima s posebnog menija kreiranog samo za ovu večeru.
Nakon senzacionalnog predstavljanja brendova Farfetch i Auverture te večere s wine pairingom, nastavljeno je druženje tijekom koje su naše gošće od timova brendova imale priliku “jedan na jedan” saznati sve o komadima nakita koji im se sviđaju.
Ovim se putem posebno želimo zahvaliti partnerima projekta HP, Wordline i Puklavec Family Wines, agenciji Alert na organizaciji, hotelu Esplanade na gostoprimstuv, brendovima Farfetch i Auverture što su nam iskazali povjerenje za ekskluzivnu regionalnu suradnju i svečanu večeru te našim gostima koji su svojim dolaskom uveličali ovu večer. U nastavku pogledajte djelić atmosfere s MagMe x Farfetch večere.
Fotografije: Irina & Matej