Dina Dončević 13.02.2022.

Dizajnerica Maja Miletić predstavila novu kolekciju nakita

Dizajnerica nakita Maja Miletić, koja stoji iza hrvatskog brenda mammii jewellery predstavila je još jednu prekrasnu kolekciju i novu kampanju. Vizuali su nadahnuti uljem na platnu Philippe de Champagnea “Still Life With A Skull” iz 1669. godine, djelom koje pripada Vanitas pravcu. Motivi su tulipan kao simbol života, lubanja kao simbol smrti te pješčani sat kao simbol prolaznosti. Još jedno djelo iz Rima istog perioda je dugo držalo pažnju dizajnerice – mozaik sa lubanjom, čiji je autor nepoznat, a to je uspjela pretočiti u novu kolekciju nakita.

Memento mori, amor fati, memento vivere su pojmovi o kojima sam razmišljala u ovo nadrealno vrijeme koje živimo zadnjih godina. Stoici su znali u džepu nositi novčiće sa otisnutim memento mori simbolima da bi se sjetili živjeti u trenutku. Moji modeli iz ove kolekcije nose sličnu poruku i služe kao osobni totemi i podrška”, otkrila je Miletić.

Naziv kolekcije je “memento 2022“, od milja “meme22” jer su nas memeovi nemali broj puta tješili i nasmijavali u opetovanim izolacijama i teškoćama, stvarajući paralelni svemir neopipljivih ideja, ali i neopipljivih ljudi.

“Uz obožavanje interneta i informacija, polako shvaćam koliko mi gori pod petama od želje za stvarnim životom, stvarnim ljudima, stvarnim teksturama. Stvarnim uspomenama, grčevito sačuvanima”, izjavila je dizajnerica nakita.

U nekoliko vizuala kolekcije pokušala  je tako krivotvoriti onaj trenutak kad čovjek prođe ispred projektora pa se na njemu ocrtava slika, radnja, moment, uspomena. Dupla ekspozicija Mladene Gudelj priča o sjećanjima na same sebe u jednostavnijim vremenima. Dizajnerica kaže da za njima neće žaliti (iako ipak hoće), ali će živjeti punim plućima uz saznanje da je svaka tema zapravo dvije teme. Priča o životu je priča o smrti, priča o izolaciji je priča o slobodi, memento mori je memento vivere.

Zato, amor fati i hrabro u dan uz modele naziva Monday, Things I love, Freedom of speech, Everybody is you pushed out, Tulip, Rose is a rose, not just a rose, More/Ocean, More/Sun… Materijali korišteni za kreiranje kolekcije su poliester uže, polimerna glina, srebro, 24-karatna pozlata, mjed, biseri i poludrago kamenje.

Nova kolekcija mammii jewellery će uskoro biti dostupna u zagrebačkom concept storeu Garderoba (Martićeva 17) te na Facebook stranici i Instagram profilu brenda.

Model: Mladena Gudelj

Makeup i kosa: Martina Knapić

Fotografija: Maja Miletić