Brend nakita Borboleta slavi 10 godina postojanja moćnom kampanjom
Hrvatski brend nakita Borboleta, povodom desete godišnjice postojanja lansirao je novu modnu kampanju 10/10 i njoj okupio neke od najpoznatijih lica hrvatske modne i beauty scene koja su tijekom godina obilježile rad brend. U jedinstvenim modnim vizualima snimljenima za ovu kampanju sudjeluju pojavile su se tako Tatjana Dragović, Iva Radić i Teuta Mesaroš.
“Tatjana, Iva i Teuta najutjecajnije su žene na našoj modnoj sceni i prave modne ikone. Osim toga, tijekom naših deset godina uvijek su bile dio brenda i upravo su suradnje s njima trima kroz ovih deset godina obilježile Borboletu. I ovaj put su apsolutno premašile naša očekivanja i dale svoj snažan pečat Borboletinoj jubilarnoj statement kampanji”, izjavila je Tajana Lisičar, direktorica Borbolete.
Odvažna modna kampanja
U vizualima se osjeti nota neustrašivosti i zavodljivosti, a cjelokupni dojam zaista je na svjetskoj razini. U Borboleti su se odlučili za ovakvu kampanju kako bi dodatno naglasili modni aspekt brenda jer je to upravo ono što Borboleta predstavlja – modni nakit, a to kampanja i potvrđuje.
“Borboleta je potekla iz Hrvatske, ali je u deset godina stasala u svjetski brend pa je kampanja Borboleta 10/10 svojevrsni hommage velikim svjetskim modnim kampanjama. U sklopu kampanje na tržište smo izbacili i tri ekskluzivna statement t-shirta s vizualima, a svaki od modela dostupan je u limitiranom izdanju od samo 100 komada”, rekao je Stanislav Kostić, kreativni direktor brenda.
Kampanja 10/10 nastala je pod budnim okom sjajnog tima stručnjaka zaduženih za produkciju. Iza objektiva su se nalazili čarobnjaci modne fotografije Franjo Matković i Senja Vild, za makeup su bili zaduženi Saša Joković, Simona Antunović i Sonja Kvesić, a za kosu Ante Pažanin. Ana Nikčević je bila stilistica, a asistenti na snimanju su bili Stanislav Kostić i Ivona Trbović.
Strateška suradnja
Tatjana, Iva i Teuta obilježile su Borboletu svaka na svoj način i svaka je od njih zajedno s Borboletom rasla kroz godine suradnje. Svi se sjećamo fotografija Tatjane Dragović koje je snimio Šime Eškinja 2012. godine za prvu Borboletinu kampanju. Tatjana je zablistala na Borboletinim vizualima i 2014. godine pred objektivom Mare Milin.
Teuta Mesaroš je bila prvo lice u serijalu “Women of Borboleta” koji je portretirao žene koje imaju puno stila, a istovremeno su poslovno uspješne. Suradnja s Ivom Radić proteže se kroz dugi niz godina, a posebno se ističe u kampanji #HAPPYTOGIVE kada je Borboleta udružila snage s UNICEF-om.
Svjetsko, a hrvatsko
Borboleta danas zapošljava preko 75 djelatnika i broji preko 170 prodajnih mjesta u svijetu. Prva samostalna Borboleta trgovina otvorena je u zagrebačkoj Gundulićevoj ulici 2016. godine, dok je prva Borboleta franšiza otvorena 2018. godine u slovenskom Celju, a iste godine Borboleta investira u poslovnu zgradu i vlastitu domaću proizvodnju.
Borboleta je iz hrvatskog brenda prerasla u svjetski, a izlazak na globalno tržište je obilježila suradnja s Kendall Jenner 2013. godine. Uslijedile su suradnje s Paris Hilton, Miroslavom Dumom, Elenom Perminovom, Jennifer Aniston i drugim svjetskim zvijezdama.
Borboletine suradnje uvijek su pomno birane što dokazuje i najnovija suradnja s Nenadom Soviljem koja je rezultirala i kolekcijom u povodu desete godišnjice brenda. Borboleta je do sada surađivala s brendovima kao što su BURO., Coca-Cola, UNICEF, Rimac automobili, Ultra Music Festival, Dubrovačke ljetne igre, Hrvatska ljekarnička komora… Modni nakit Borboleta može se pronaći na svim Borboleta prodajnim mjestima diljem svijeta te na online shopu www.borboleta.co.
Fotografije: Matković & Vild
Lokacija snimanja: Photo Studio Katran