Petra Biberica 10.11.2022.

Blagdanska John Lewis reklama ove godine nosi potpuno drugačiju poruku

Službeno odbrojavanje do Božića može početi tek kada lanac trgovina John Lewis izbaci svoju, sad već legendarnu božićnu reklamu. Spomenuta tradicija nastavlja se iz godine u godinu, a ovaj retailer nikada ne razočara svojim smislom za pogoditi temu koja će razdragati milijune u svijetu.

No, ove godine reklama je nešto drugačija nego proteklih godina. Inače smo navikli gledati umiljate likove, a često je zvijezda reklame bila upravo neka životnja koja nas je osvojila na prvu. Ali ovogodišnja priča ima jasnu i duboku poruku koja se ne tiče primarno Božića, već je božićno drvce samo pozadinski dio priče kao podsjetnik na vrijeme koje nam se bliži. U fokusu je priča o udomiteljstvu, u kojoj je zapravo glavni lik udomitelj koji sa svojom ženom udomljuje djevojčicu Ellie.

Ovo je vrlo drugačija priča, koja bi trebala natjerati gledatelje da zastanu i razmisle “kako mogu pomoći”, rekla je direktorica za odnose s kupcima John Lewisa Claire Pointon.

Reklama je orijentirana na njegovo učenje skateboardanja, koje na prvu izgleda kao kriza srednjih godina, no tek na kraju reklame postaje nam jasno zašto mu je toliko bitno – jer skateboarding voli i djevojčica. Time reklama dobiva potpuno novu dimenziju i otvara priču o vrijednostima zajednice u kojoj svi živimo.

Mogli smo bez problema i ove godine ići na božićnu čaroliju i zabavu, ali to se nije činilo ispravnim ove godine s obzirom na sve što se događa. Činilo se da je ispravna stvar koristiti blagdansku reklamu kao platformu kojom ćemo prenijeti ovu poruku (o udomiteljima). Htjeli smo se smijati, ali na drugačiji način od onog što inače radimo, rekla je Holly Kicul, viša voditeljica oglašavanja u John Lewisu.

U nastavku pogledajte božićnu reklamu John Lewisa.

Fotografije: Screenshot