MagMe MagMe 20.02.2024.

Beyoncé napokon lansirala vlastiti brend za njegu kose. Upoznajte Cécred!

Već je poznata stvar da brojne zvijezde često počinju s razvijanjem svojih brendova. Nerijetko se radi o modnim brendovima, no najčešće se slavne dame odlučuju na kreiranje skincare i beauty rutina koje ne uspijevaju pronaći u drugim brendovima. Poput Hailey Bieber i brenda Rhode, Kylie Jenner i Kim Kardashian koje također imaju vlastite beauty brendove Kylie Cosmetics i SSKN BY KIM, od danas su za kupnju dostupni proizvodi koje smo željno iščekivali – Beyoncé je predstavila proizvode svog brenda za njegu kose Cécred!

Iščekivanje je trajalo još od svibnja prošle godine nakon što je pjevačica nakon odrađene svjetske turneje objavila fotografije na kojima njeguje svoju kosu uz proizvode koji na sebi nisu imali nikakvu oznaku. Uz to dodala je i komentar: “Jeste li znali da je moj prvi posao bio češljanje kose u majčinom salonu?”. Uskoro je postalo jasno da Beyoncé priprema lansiranje vlastitog brenda koji će nuditi proizvode za njegu kose.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

Beyoncé je novim pothvatom na neki način nastavila nasljeđe svoje majke. Tijekom djetinjstva sjedila bi po cijele dane u majčinom salonu i promatrala žene koje bi ulazile i izlazile, odnosno uživala je u promatranju majke koja je iste te žene činila sretnima nakon što im je radila nove frizure. Stoga ne čudi da se Beyoncé odlučila na ovakav novi pothvat, a to uostalom ima i smisla zbog činjenice da i sama ima bujnu kosu na kojoj zavide mnogi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CÉCRED (@cecred)

Svoj novi brend nazvala je Cécred i opisala ga kao onaj koji slavi rituale njege kose iz cijeloga svijeta. Odnosno, proizvodi brenda pogodni su za sve teksture i tipove kose. Njezina majka u salonu je bila poznata po tome što je miješala tehnološki napredne formule s raznim uljima kako bi optimizirala zdravlje kose svojih klijenata.

Kolekcija “Foundation” nudi izbor od osam proizvod koji su osmišljeni u prekrasnim skulpturalnim bočicama. Kolekcija sadrži šampon i piling za dubinsko čišćenje, hidratantni šampon s dodatkom hijaluronske kiselina, dubinski regenerator s uljem i shea maslacem te masku s keratinom. Uz to, u kolekciji se nalazi i ritual od dva koraka za jačanje kose, losion za hidrataciju te hranjivo ulje koje sadrži 13 različitih ulja.

Svi proizvodi dostupni su za kupnju na službenoj stranici brenda i dobra je vijest što dostavljaju i u Hrvatsku. Cijene se kreću od 20 do 52 američka dolara i uvjereni smo da se radi o proizvodima koji će brzo nestati sa stranica webshopa, stoga ako želite svoju kosu njegovati uz proizvode omiljene pjevačice, predlažemo da budete brzi!

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Instagram, Cécred