Anti-age vježbe za lice koje možete isprobati kod kuće

Šanse da odrađujete redovitu tjelovježbu vrlo su visoke ili, barem, uskoro planirate početi s pripremom tijela za ljeto… No, ono što smo sigurni je da vježbe za lice, koje mogu imati značajno anti-age djelovanje, ne prakticirate. Vježbe za lice jednostavan su, praktičan, efikasan i budget friendly način za učvršćivanje lica, a mi vam u nastavku donosimo samo neke fitness poteze za lice koje možete isprobati kod kuće.

Baš kao i s tijelom potreban je niz pokreta, repeticija pa naposljetku i rastezanja da biste postigli maksimalne rezultate. Osim što vježbama “pumpate” mišiće, njima ćete ih i rastegnuti te opustiti od stresa. Osim toga možete tretirati akupresurne točke koje će doprinijeti da se lice pojačano prokrvi, odnosno popuni kisikom i nutrijentima potrebnim koži.

Odličan lifting za oči, koji možete obaviti svako jutro je staviti prst na obrve te ih potom podignuti, a pritom zatvarati oči te brojati do tri. Ta će vježba pomoći otvoriti kapak oka te smanjiti natečenost kapaka, pogotovo gornjeg. Jedna od vježbi koja djeluje na mišiće cijelog lica te je samim time jedna od onih koju biste trebali svakodnevno prakticirati je ona u kojoj prenaglašeno te sporo izgovarate samoglasnike A, E, I, O i U. Što jače naglašavate slova pri izgovoru, to se više mišića aktivira i to od prsa pa sve do jagodične kosti. Vježba će imati još više smisla ako najprije “zagrijete” mišiće masažom te potom započnete s vježbanjem – time ćete najprije mišiće riješiti napetosti, a zatim ih i učvrstiti.

S godinama se koža lica opušta, a najviše “pati” donji dio lica na kojem se najprije vide znakovi opuštanja mišića. Kako biste to spriječili potrebno je koristiti zglobove prstiju s kojima ćete, uz korištenje ulja kako bi prsti lakše klizili po licu, prolaziti po liniji čeljusti prema gore, od brade do ušiju za lifting efekt. Za podizanje lica je sjajna i ova vježba: opustite donju čeljust, kako biste mogli doći do mišića ispod jagodica te lice stavite na rub dlana – ruke pritom postavite na stol svinute u laktu, kako bi vam lice utonulo u dlanove. Opustite svu težinu glave na dlanove i držite čeljust otvorenu. U toj poziciji ostanite minimalno 10 sekundi te ponovite nekoliko puta jer to djeluje blagotvorno na podizanje mišića obraza.

Ako se, između ostalog, borite i s jutarnjom natečenosti lica, trebali biste dodatno potaknuti cirkulaciju. Lice stavite na dlanove tako da vam je brada položena na donji dio dlana, a da se prsti nalaze sa strane, blizu ušiju. Započnite s “rolanjem” rukama preko lica, kao u valovima, pritisnite s donjim dijelom dlana i opustite, zatim sa središnjim dijelom pritisnite obraze i opustite te potom prstima pritisnite jagodične kosti i sljepoočnice te istu vježbu ponovite nekoliko puta.

Napeti mišići lica mogu vizualno povlačiti lice prema dolje pa je zato rastezanje i opuštanje mišića jedna od najbitnijih tehnika koju biste trebali prakticirati. Osim toga, zbog tenzije u mišićima možete izgubiti konture lica pa biste nakon napornog radnog dana, koristeći ulje za lice ili kremu za vrat, lijevom rukom masirati u velikom ovalnom obliku, počevši sa sredinom vrata pa sve do ušiju i stražnje strane vrata do ramena i ključne kosti. Neka pritisak rukom bude nešto jači kako biste opustili napete mišiće, a čvrst vrat i mišići ramena utječu na izgled lica, pogotovo na čeljust. Isto ponovite i s desnom rukom te pratite kako opuštanje mišića može doprinijeti ljepšem izgledu lica.