
Al Pacino i Robert De Niro su nova lica Moncler kampanje
Kultni talijanski brend Moncler ovih je dana predstavio novu kampanju “Warmer Together” i time okupio dvije holivudske legende, Al Pacina i Roberta De Nira, u njihovom prvom zajedničkom projektu – filmskom izrazu prijateljstva, povezanosti i ljudske topline. Jednostavna, ali filmski dojmljiva, kampanja naglašava Monclerovo uvjerenje da prava toplina dolazi iznutra.
View this post on Instagram
“Prijateljstvo je najveća stvar koju možete imati. Prijatelji su ljudi s kojima dijelite isti svijet. Postoji prirodno povjerenje. I razumijevanje života”, izjavio je Pacino prilikom lansiranja kampanje. “Toplina nikada nije bila stvar vanjštine. Uvijek je bila ono što se događa iznutra”, dodao je De Niro, koji u kampanji nosi Maya 70 jaknu punjenu perjem.
Kampanja također ističe novi model jakne Bretagne – kratku, kapuljačom opremljenu pufastu jaknu dizajniranu da štiti od vremenskih nepogoda, a pritom omogućuje slobodu pokreta.
Snimljena u New Yorku, dojmljiva crno-bijela vizualna priča dolazi u pratnji niza kratkih filmova podijeljenih u pet tematskih cjelina – prijateljstvo, poštovanje, povezanost, povjerenje i toplina – u kojima Pacino i De Niro vode opuštene razgovore, a njihova bliskost vidljiva je u svakoj razmjeni pogleda i riječi.
Kampanju prati i glazbenik te Monclerov ambasador Tobe Nwigwe, koji se sa suprugom Fat pridružuje projektu novom interpretacijom klasika “Lean On Me” Billa Withersa – stvarajući savršenu glazbenu pozadinu za ovu filmsku priču o zajedništvu.
S kampanjom “Warmer Together”, Moncler potvrđuje da njihove jakne možda štite od vremenskih uvjeta, ali da je upravo ljudska povezanost ono što nas istinski grije.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Moncler, Instagram