
Aesop ima novi miris neobičnih cvjetnih nota koji ćete obožavati
Luksuzni australski brend kozmetike Aesop, osim što proizvodi fantastične proizvode za njegu kože i kose, u svom asortimanu ima i brojne parfeme. Tome se ovih dana pridružuje i novi miris brenda – Aurner. Otkrivamo vam sve o mirisu cvjetnih nota koji ćete poželjeti u svojoj kolekciji!
View this post on Instagram
Kreiran s Aesopovom dugogodišnjom suradnicom Céline Barel, Aurner je 12. parfem brenda. Njegov miris, opisan kao “cvjetanje”, potkopava uobičajena očekivanja od cvjetnog mirisa i stvara poseban olfaktorni doživljaj koji spaja snagu s nježnošću. Formuliran s listom magnolije, kamilicom i srcem cedra, novi miris predstavlja nijansiranu, neuobičajenu aromu. Započinje svijetlim citrusnim notama pojačanim svježim začinskim notama kardamoma i ružičastog papra, dok rimska kamilica dovršava notu.
Radi se o neobičnom cvjetnom mirisu s neočekivanim kontrastima – odvažni zeleni začini kombiniraju se sa zeljastom dubinom, dok je list magnolije ukorijenjen u bujnim drvenastim notama. Ovaj jedinstveni profil cvjetne arome razvija se tijekom dana i koristite ga s Aesop njegom za ruke i tijelo kako biste dodatno pojačali aromu.
Ime Aurner potječe od staronordijskog glagola koji znači “biti ukrašen cvijećem” – odražavajući kako miris ohrabruje onoga tko ga nosi. Novi miris bit će dostupan za kupnju od 24. veljače na službenoj stranici brenda po cijeni od 165 eura.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Aesop, Instagram