
adidas Superstar tenisice ponovno osvajaju svijet, evo tko nosi kultni model danas
Nakon ranije lansirane kampanje “The Original”, adidas Originals se vraća s novim poglavljem pod nazivom “Superstar: The Original”, odnosno kampanjom koja slavi utjecaj ovog modela na globalnu kulturu.
Kampanja je snimljena u dramatičnoj crno-bijeloj estetici, a okuplja pravu superligu kulturnih predvodnika – od glazbenih i sportskih zvijezda do stilskih ikona koje prkose pravilima.
U režiji Thibauta Greveta, a uz naraciju legendarnog Samuela L. Jacksona, u kampanji se pojavljuju Missy Elliott, Mark Gonzales, Anthony Edwards, GloRilla, Teezo Touchdown, JENNIE i Gabbriette. Svaki od njih predstavlja novu definiciju onoga što znači biti original – autentičan, odvažan, bez kompromisa.
Kampanja je predstavljena u dva poglavlja –“Pyramids” i “Clocks”, povezujući trajnu snagu Superstar tenisice s bezvremenskim simbolima ljudskog stvaralaštva.
U središtu svega je povratak kultne tenisice u dvije klasične boje, uz legendarnu Firebird trenirku, kao savršen spoj naslijeđa i modernog izraza.
“Superstar nije samo tenisica – ona je simbol originalnosti i katalizator promjene. Ova kampanja ne gleda unatrag, već slavi novu generaciju koja oblikuje budućnost, bez isprike.” – Annie Barrett, potpredsjednica marketinga za adidas Originals
Nekad stvorena za košarku, danas simbol ulične mode – adidas Superstar nije samo obuća, već pokret. Ova legendarna silueta, prepoznatljiva po školjkastom vrhu i bezvremenskom dizajnu, godinama prelazi granice sporta i kulture, utjelovljujući duh originalnosti kroz generacije.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: PR