Marija Kulusic novom kampanjom prkosi rasporedu modnih sezona
Kako uskladiti izmjenu modnih sezona s izmjenama godišnjih doba, pitanje je modne održivosti i problem o kojem dizajnerica Marija Kulusic redovito promišlja pri stvaranju. Klasičan raspored sezona, kojeg diktira svjetska modna industrija, više je od usklađivanja odjeće s meteorološkim prognozama. Taj raspored služi kao okosnica industrije prema kojoj se kuju i planovi produkcije, izrade, distribucije, komunikacije s buyerima i marketinških projekcija. Upravo zato izraditi svaku kolekciju više od pola godine unaprijed poseban je izazov.
Dizajnerica se spretno s tim izazovom suočava već sezonama, predviđajući želje i potrebe svojih klijentica. Tako svaka njena kolekcija, neovisno o godišnjem dobu za koje je namijenjena, obiluje izborom – vansezonskim trendovima i komadima pogodnim za slojevito i maštovito kombiniranje, kako bi svatko, neovisno o temperaturama koje ih zateknu, pronašao nešto za sebe.
Razmišljajući o disbalansu između nametnutog tempa kreiranja i uvjeta zatečenih u stvarnosti dizajnerici je pružilo povod za netipičan koncept proljetne kampanje. Snimanje se po rasporedu moralo održati usred zime pa se odjeća predviđena za ljeto odjednom našla – na snijegu. Naizgled nespojivi elementi savršeno su se posložili u koncept kampanje koji nudi reakciju na postavljene uvjete rada. Dizajnerica pritom uspješno poentira naglašavajući kako svoj omiljeni komad ne morate pospremiti u ormar zato što vam tako nalaže kalendar ili oznaka na kolekciji. Nepovoljni vremenski uvjeti poslužili su i kao odličan test izrdžljivosti materijala korištenih u kolekciji te još jednom posvjedočili kako se birati promišljeno zaista isplati.
Nakupilo se malo snijega u naborima. Otresli smo ga i vidjeli da nije promočio kroz tkaninu, kaže Marija.
Mogućnost da ćemo s globalnim izmjenama klimatskih uvjeta prerasti i potrebu za klasičnim modnim sezonama dizajnerica vidi kao potencijalnu budućnost industrije, i ostavlja otvoren prostor za kreiranje vođeno isključivo inspiracijom i funkcionalnošću, stvarajući komade čija je osnovna vrijednost svevremenska.
Ispred objektiva Denisa Butorca u ulozi modela našla se Laura Bračun, dok je make up i frizuru još jednom potpisala Marijina stalna suradnica, vizažistica Petra Sever.
Kolekciju za proljeće/ljeto možete razgledati u unaprijed dogovorenom terminu na adresi Deželićeva 36 ([email protected]) ili na službenoj stranici brenda marijakulusic.com.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Denis Butorac