Dina Dončević 06.04.2022.

Izabel Kovačić u kampanji brenda Lunilou posvećenoj 90-ima

Hrvatski brend ekološki osviještene odjeće Lunilou, u svojoj proljetnoj kolekciji donosi novu verziju jednog od najprodavanijih ženskih artikala – trenirke, ovaj put u novim bojama i dodatnim modelima.

Sada već prepoznatljivi, svi proizvodi izrađeni su od 100-postotnog organskog pamuka s GOTS certifikatom. Inspiracija za ovu kolekciju je bio sportski stil života s elementima mode 90-ih godina.

“Jedan od naših najprodavanijih proizvoda, trenirka se u ovoj kolekciji pojavljuje se u novom ruhu. Uz neutralne Lunilou boje, dodali smo i nove boje idealne za proljetne dane. Napravili smo zaokret u odnosu na prethodne kampanje i izašli iz prepoznatljivih okvira te je snimanje ove kampanje bilo na zanimljivoj lokaciji Automotodroma Grobnik”, otkrila je Izabel Kovačić, koja već sedam godina uspješno stoji iza hrvatskog brenda.

Osim spomenutih padded trenirki, kolekcija se sastoji i od oversized modela, zip hoodieja, kratkih hlača i trapez hlača. Dostupna je u šest boja i tri veličine te se svi proizvodi mogu kombinirati za željeni look.

Koliko pažnje Lunilou pridaje ekološkoj održivosti, govori i činjenica da je cijeli proces proizvodnje i prodaje u skladu sa zaštitom okoliša te je čak i ambalaža od recikliranih i bio-razgradivih materijala.

“Trudimo se kroz naše proizvode podići svijest o važnosti očuvanja naše planete i okoliša. Kroz male korake zajedno možemo puno postići. Naši proizvodi izrađeni su da traju pa tako i ova kolekcija ženske sportske odjeće koja je namijenjena da traje više od samo jedne sezone. Za ovu godinu pripremili smo još dvije ljetne kolekcije koje s nestrpljenjem čekamo predstaviti”, dodala je Kovačić.

Nova kolekcija je dostupna na online shopu brenda i u zagrebačkom showroomu na adresi Ilica 26.

Fotografije: Irina i Matej Florschutz

Modeli: Ivana Vukušić i Izabel Kovačić

Lokacija: Automotodrom Grobnik

Kosa: Salon Teuta