Lijepa i jaka kosa je ono što John Frieda omogućio ženama diljem svijeta i to po pristupačnoj cijeni
Proizvodi za njegu kose John Frieda pripadaju u one kultne, nezaobilazne šampone, regeneratore, maske i serume koji svojom kvalitetom odskaču od mainstreama. Iako se prodaju u drogerijama, daleko su od jeftinih šampona i seruma.
Osnivač brenda rođen je u Engleskoj 1951. godine kao dijete poljskih migranata. Frizerska struka odavno je bila dio obiteljskog nasljeđa – djed je bio poznati brijač, a otac, koji se bavio ženskim frizurama kao klijentice je imao Avu Gardner, Eleanor Roosevelt i Clementine Churchill. Iako je sanjao o tome da postane doktor, Frieda je uspio pasti na svim ispitima u srednjoj školi zahvaljujući burnim tinejdžerskim danima. Kako bi izbjegao pisanje domaće zadaće, zaposlio se kod oca u frizerskom salonu. Uvidjevši sinov talent, otac mu je pomogao da dobije praksu u najboljem salonu u Londonu, House of Leonard, gdje je već nakon mjesec dana postao glavni asistent vlasnika Leonarda Lewisa te je bio zadužen za izgled kose Diane Ross i Jacqueline Kennedy Onassis.
Nakon otvaranja vlastitog salona 1976. godine, nije ni slutio da će osmisliti jednu od povijesno najprepoznatijih frizura, tzv. Purdy cut, te da će mu to osigurati zvjezdani status i klijentelu. Jedna od klijentica bila je i, tada javnosti nepoznata, Lady Diana Spencer koju danas svi znamo kao Lady Di. Radeći na raznim snimanjima i s modelima, imao je nebrojeno mnogo trikova za najbolje izvedbe frizura, pa je sredinom osamdesetih, u suradnji s kemičarima, vodeći se idejom funkcionalnih proizvoda, kreirao svoju prvu liniju za kosu. Losion za jačanje kose postao je toliko popularan da su žene iz cijelog Londona počele dolaziti u salon kako bi ga kupile.
Engleski lanac drogerija Boots uvrstio je njegove proizvode na svoje police krajem 80-ih godina prošlog stoljeća, a nedugo nakon toga upoznao je Gail Federici, svoju buduću poslovnu partnericu, koja mu je u trenutku kada su narudžbe prerasle milijun bočica, pomogla u osnivanju kompanije “John Frieda Professional Hair Care Inc.” te postala ravnopravna suvlasnica brenda.
Devedesete su obilježile Friedinu jaku dominaciju na američkom tržištu, pogotovo s proizvodom “Frizz-Ease”, koji se u doba kada je iznos od 5 američkih dolara bio visoka cijena za proizvod, koštao 9,99 dolara te pomeo konkurenciju.
Ponovni golemi uspjeh postiže krajem 90-ih linijom proizvoda namijenjenih plavušama – “Sheer Blonde”. Bili su to prvi djelotvorna linija posebno kreirana za svijetlu kosu, koja je proširena sa sedam na sveukupno 10 proizvoda.
John Frieda otvorio je i nove salone u Los Angelesu i Parizu, uz tri postojeća u Londonu, a klijentica mu je odmah postala i Meg Ryan, za čije je frizure bio zaslužan za vrijeme najveće slave.
U kolovozu 2002. Frieda i Federici prodali su svoju kompaniju “The Andrew Jergens Company”, podružnici “Kao Corporation” za 450 milijuna dolara. Frizerski saloni nisu bili dio dogovora te su ostali u njihovom vlasništvu. Kako je više novca moglo biti uloženo u istraživanje, lansirane su i linije za brinete i bojom tretiranu kosu.
Proizvodi za njegu kose s potpisom Johna Freide pružaju odličnu vrijednost za novac, a u nastavku otkrijte nama omiljene.













